روحانی اهل سنت لبنان : امت اسلامی امروز به رهبری مانند امام خامنه ای نیاز دارد

سه شنبه 4 مرداد 1401 - 16:3:39

تهران - ویژه الکوثر : شیخ غازی حنینه رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان در گفتگو با شبکه الکوثر گفت امت اسلامی امروز برای دفاع از حقوق خود به رهبری فرزانه مانند امام خامنه ای حفظه الله نیاز دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ غازی حنینه رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان در برنامه «الوجه الاخر» شبکه الکوثر تاکید کرد :« صریحا می گوییم که امت اسلامی به رهبری حکیم و فرزانه و  ولی امری فقیه ، عادل ، متقی و پرهیزگار و خردمند نیاز دارد که ما را به راه درست هدایت کند.»
این روحانی اهل سنت لبنان افزود :« به امت اسلامی می گوییم ما به رهبری نیاز داریم که امت اسلامی را رهبری کند و اعتبار امت را در سطح جهان بازگرداند. و من امروز از امت اسلامی می خواهم که به حدیث ولایت توجه داشته باشند و به معنای واقعی اعتبار آن را بازگردانند.»
شیخ غازی حنینه گفت :« امروز جمهوری اسلامی ایران و در صدر آن ، امام خامنه ای حفظه الله ، کسی است که امت اسلامی را برای رسیدن به سرزمین امن و دفاع از حقوق و دستاوردهایمان و حفظ کرامت و عزت و بزرگی ما و برای دفاع از فلسطین و بازگرداندن ملت فلسطین به سرزمینش رهبری می کند. بنابراین برای رسیدن به این هدف باید به موضوع حدیث غدیر خم و حدیث ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام بپردازیم.»


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


سه شنبه 4 مرداد 1401 - 16:3:29