بیننده نخستین پویش بین‌المللی «سلام فرمانده» از شبکه الکوثر باشید

یک شنبه 9 مرداد 1401 - 12:20:5

تهران- الکوثر: شبکه جهانی الکوثر نخستین پویش بین المللی «سلام فرمانده» را با مشارکت مخاطبان و بینندگان عرب زبان برگزار می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، با هدف تقویت نهضت سرودخوانی و ترویج هرچه بیشتر سرود حماسی «سلام فرمانده»، شبكه جهانی الكوثر اقدام به راه اندازی پویشی  با عنوان و موضوع این سرود کرده است و برای نخستین بار، پویش بین المللی «سلام فرمانده» را با مشارکت مخاطبان خود درسراسر جهان برگزار می کند.
در اين جشنواره که فراخوان آن مقارن با عید سعید غدیرخم منتشر شد، از تمامی كودكان و نوجوانان جهان اسلام و دوستداران و منتظران حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) ، دعوت شد تا آثار نمايشی، ادبی، تجسمی و موسيقيايی خود را در رابطه با  سرود «سلام فرمانده» از راه های ارتباطی اينستاگرام، تلگرام و واتس آپ برای شبکه الکوثر ارسال کنند تا به بهترین آثار شرکت داده شده در برنامه، جوایز ارزشمندی اهدا شود.
برنامه «سلام فرمانده» روزهای جمعه در ساعت 19:00 به وقت تهران از شبکه الکوثر پخش می شود و علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند با مراجعه به وب سایت شبکه الکوثر به آدرس www.alkawthartv.ir با شرایط و ضوابط ارسال اثر به پویش بین المللی «سلام فرمانده» آشنا شوند. 

مخاطبان می توانند ویدئوهای خود برای شرکت در پویش را از مسیرهای ارتباطی ذیل ارسال کنند:

اینستاگرام:     Alk4kids

شماره واتساپ  00989108994101

کاربری تلگرام   alk4kids 


پذیرش آثار تا نهم ربيع الاول (چهاردهم مهرماه برابر با ششم اکتبر) ادامه دارد و آثار ارسالی محدودیت زبانی ندارند.

همچنین بهترین آثار شرکت داده شده، پس از داوری توسط هیئت داوران، در روز هفدهم ربيع الاول مصادف با سالروز ولادت با سعادت پيامبر ختمي مرتبت(ص) معرفی و جوایز ارزشمندی به برگزیدگان پویش اهدا خواهد شد.  


 


دو شنبه 3 مرداد 1401 - 19:2:10