برملا شدن دروغ پردازی سعودی‌ها درباره وجود سایت موشکی در الحدیده +فیلم

دو شنبه 20 دی 1400 - 10:46:37

تهران- الکوثر: مقامات یمنی تصریح کردند که سخنگوی ائتلاف سعودی در یک رسوایی بزرگ با انتشار کلیپی تقطیع شده از یک فیلم آمریکایی آن را سایت موشکی انصارالله در الحدیده خواند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویویزیونی المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توییتی با انتشار فیلم مورد ادعای ائتلاف متجاوز سعودی نوشت: ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ ادعا کرد که موشک‌هایی را در بندر الحدیده رصد کرده‌ است؛ در حالی که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی درعراق به سرقت رفته بود.

وی دروغگویی، وارنه جلوه دادن واقعیت ها و تلاش ائتلاف متجاوز سعودی برای گمراه کردن افکار عمومی را جزئی از ذات همیشگی این ائتلاف دانست و تاکید کرد که در نهایت دروغگو رسوا می شود. 

بنا به اعلام رسانه های عرب زبان، این ادعای ائتلاف متجاوز سعودی درحالی مطرح شد که پس از تحقیقات مشخص شد که تصاویر مورد ادعای «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز  متعلق به فیلم مستند (Severe Clear) به کارگردانی کریستیان فرج (Christian Farag)  محصول سال ۲۰۰۹ میلادی درباره تجاوز نظامی آمریکا به عراق است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ، ادعا کرد که موشک‌هایی را در بندر رصد کردن، در حالی که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی در عراق به سرقت رفته بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 20 دی 1400 - 10:46:25

دسته بندی :