سرلشکر موسوی : سردار سلیمانی در زمان حیات خود نفس نظام سلطه را گرفته بود

شنبه 18 دی 1400 - 20:1:14
سرلشکر موسوی : سردار سلیمانی در زمان حیات خود نفس نظام سلطه را گرفته بود

تهران - الکوثر : فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: سردار سلیمانی در زمان حیات پربرکت خود سرپنجه قدرت انقلاب اسلامی بود که نفس نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را گرفته بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش  امروز ( شنبه ) در مراسم رونمایی از یادمان بیمارستان صحرایی چنانه در استان خوزستان گفت : شهیدان ستاره‌های درخشان امت هستند که راه گم نشود و هر کدام در ویژگی‌هایی برجسته ترند.

" امیر سرلشکر موسوی "  افزود :  شهید سردار قاسم سلیمانی در اخلاص، شهید منصور ستاری  در بن بست شکنی و شهدای دیگر با ویژگی هایی هستند  که با نام آسمانی شان پیوند خورده است.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت :  شهدا در راه خدا و اهداف خدایی، استقامت کردند و با هیچ مانع و مشکلی پا پس نگذاشتند، موفقیت‌های بزرگی در دوران حیات‌شان به دست آوردند و با خون خود راه را برای حرکت امت هموارتر کردند.

" امیر سرلشکر موسوی " خاطرنشان کرد :  اگر امروز  قطعه، هواپیما، موشک و تجهیزات خاص می‌سازیم و پیشرفت می‌کنیم به خاطر کلام معنوی حضرت امام  خمینی ( ره )  بود که فرمودند: «ما می‌توانیم».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 18 دی 1400 - 19:5:58