سردار حاجی زاده : اقتدار و تاثیر شهید سلیمانی در منطقه امروز بیش از گذشته است

شنبه 11 دی 1400 - 11:15:31
سردار حاجی زاده : اقتدار و تاثیر شهید سلیمانی در منطقه امروز بیش از گذشته است

تهران - الکوثر : فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : اقتدار و تاثیر سردار شهید سلیمانی در ایران، جهان و منطقه امروز بیش از گذشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت" یاران حاج قاسم " گفت: دو سال از شهادت حاج قاسم می گذرد و خیلی از زوایای پنهان و آشکار این ترور را  امریکایی ها اعلام کردند  که آنها با این ترور دنبال چه اهدافی بودند. 
سردار  حاجی زاده افزود : جنایاتی را که رژیم تروریستی آمریکا و کسانی که به آن کمک و همراهی کردند و رضایت به این حادثه دادند، صرفاً حذف فیزیکی یک فرمانده نبود بلکه آنها به دنبال اجرای ضربات سنگینی به نظام بودند و قصدشان فراتر از مسائلی بود که تاکنون مطرح شده است.
فرمانده هوافضای سپاه همچنین گفت : برآورد اطلاعاتی که آنها برای این اقدام انجام داده بودند این بود  که ایران پاسخی به این ترور  نخواهد  داد.
به گفته سردار  حاجی زاده :  نظام سلطه  با این اقدام تلاش کردند که مقاومت مردم در برابر  فشار حداکثری به اتمام برسد و آنها بتوانند به نتایجی که دنبال می‌کنند، برسند.

فرمانده هوافضای سپاه  خاطرنشان کرد : دونالد ترامپ خبیث گفت  ۷ تریلیون دلار خرج کرد و هیچ نتیجه ای نگرفت برای اینکه عامل این شکست ها حاج قاسم سلیمانی بود.

سردار  حاجی زاده افزود : حضور در افغانستان، عراق، درست کردن داعش و گروه‌های تکفیری و بسیاری از طرحهای آنها در منطقه با شکست مواجهه شده بود که عامل آن  سردار  سلیمانی بود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دومین هدف ترور حاج قاسم  ضربه زدن به محور مقاومت بود. 

سردار  حاجی زاده  تصریح کرد : اما پوشالی بودن آمریکا را همه فهمیدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 11 دی 1400 - 11:15:23