علی باقری : مذاکرات را ادامه می‌ دهیم

جمعه 26 آذر 1400 - 13:23:27
علی باقری : مذاکرات را ادامه می‌ دهیم

تهران - الکوثر : مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای، با ابراز خرسندی از پیشرفت مذاکرات، نوشت: بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای، روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر، نوشت:  پس از رایزنی‌ها با دیگر هیات‌ها، با  " انریکه مورا "  معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام برای ارزیابی وضعیت و بحث درباره مسیر پیش رو، دیدار کردیم.
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای در ادامه نوشت: این هفته پیشرفت خوبی داشتیم و  امروز (جمعه) کمیسیون مشترک  خواهیم داشت و بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.
نشست کمیسیون مشترک برجام، امروز میان مذاکره‌ کنندگان ارشد گروه ۱+۴، اتحادیه اروپا و ایران برگزار خواهد شد.
این جلسه در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی وزارت امور خارجه ایران و گروه ۱+۴، به ریاست علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار می‌شود.
این دور از مذاکرات  پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و هیأت‌ها بلافاصله پس از نشست کمیسیون مشترک، کار بر روی متون و تلاش برای کاهش اختلافات را آغاز کرده‌اند. گفت‌وگوها روی متون صرفا به کارگروه‌ها محدود نبود و طرفین در قالب‌ها و سطوح مختلف سرگرم کار در دو حوزه رفع تحریم و هسته‌ای بودند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 26 آذر 1400 - 12:34:31