آغاز اجلاس روسای مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی

جمعه 19 آذر 1400 - 13:57:51
آغاز  اجلاس روسای مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی

تهران- الکوثر: اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در استانبول گشایش یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اجلاس روسای مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در استانبول گشایش یافت.

قالیباف  رئیس مجلس کشورمان که در استانبول بسر می برد ؛ علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدار‌های دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشور‌های اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.  

رئیس مجلس کشورمان با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشور‌های همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش‌های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.
گفتنی است، شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روز‌های ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 19 آذر 1400 - 13:57:38