قرداحی: حاضر به استعفای بی‌ثمر نیستم

سه شنبه 25 آبان 1400 - 8:41:23
قرداحی: حاضر به استعفای بی‌ثمر نیستم

تهران- الکوثر: وزیر اطلاع‌رسانی لبنان گفت که نمی‌خواهد استعفای وی مانند تیر هوایی باشد که به هیچ راه حلی منجر نشود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «جرج قرداحی» وزیر اطلاع‌رسانی لبنان که به دلیل اظهاراتش درباره جنگ یمن تحت فشار عربستان قرار گرفته است، اعلام کرد که استعفای او باید به حل بحران ریاض و بیروت کمک کند.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان گفت که «نمی‌خواهد استعفای وی مانند تیر هوایی باشد که به هیچ راه حلی منجر نشود».

قرداحی که با شبکه لبنانی «ام تی وی» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «من دغدغه‌های مردم لبنان را درک می کنم و وزارتخانه ملک شخصی من نیست و اصراری به ماندن در آن ندارم».

قرداحی در خصوص موضوع استعفا پس از بروز بحران دیپلماتیک بین لبنان و کشورهای حوزه خلیج فارس بر سر اظهاراتش گفت که آماده هرگونه راه حلی است که به نفع لبنان باشد و روابط لبنان با کشورهای حوزه خلیج (فارس) را احیا کند.

وی پیشتر هم در سخنانی با اشاره به اقدامات تنش‌زای عربستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال اظهاراتش در راستای حمایت از یمن و انصارالله گفته بود عربستان سعودی به دنبال باج خواهی است.

جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان که مجری شناخته شده در جهان عرب است، اخیرا در برنامه‌ای تلویزیونی با «بیهوده» خواندن جنگ عربستان سعودی علیه یمن، از نیروهای جنبش انصارالله یمن حمایت کرده و گفته بود که این نیروها نیز همانند حزب الله از خود و کشورشان محافظت می‌کنند.

اقدامات ضد لبنانی عربستان سعودی بعد از آن اتخاد شد که قرداحی رسما گفت تحت فشار افراد و سفرا و سفارتخانه‌ها تن به عذرخواهی نخواهد داد و حقایق را خواهد گفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 25 آبان 1400 - 8:41:11

پربازدیدها