رئیسی : کنترل موج اخیر شیوع کرونا نیازمند نقش‌آفرینی همگانی است

چهار شنبه 20 مرداد 1400 - 18:24:54
رئیسی : کنترل موج اخیر شیوع کرونا نیازمند نقش‌آفرینی همگانی است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کنترل موج اخیر شیوع کرونا نیازمند نقش‌آفرینی همگانی است و وزارت خارجه تمام اقدامات لازم برای افزایش و تسریع واردات واکسن را انجام دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت، مقابله و مدیریت بیماری کرونا را مهمترین مساله و مشکل امروز کشور برشمرد و افزود: مهار شیوع کرونا که این روزها شدت یافته است، مثل همه مشکلات حاد دیگر نیازمند آن است که همه مسئولان به میدان بیایند و همه ظرفیت‌های کشور و امکانات در اختیار دولت گرفته تا دیگر نهادها در این زمینه به شکل احسن به کار گرفته شوند.

رئیسی با تاکید بر اینکه اگر همه ظرفیت‌های کشور برای مهار شیوع کرونا به کار گرفته نشود، خروج از وضعیت نامطلوب فعلی سخت خواهد بود، تصریح کرد: همه کسانی که تریبون در اختیار دارند باید برای مردم تبیین کنند که کنترل موج اخیر شیوع کرونا نیازمند نقش‌آفرینی همگانی است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت و همه نهادهای نظام، نیروهای مسلح و همه بخش‌های دیگر باید با تمام وجود پای کار بیایند و اولویت اول و اصلی‌شان کرونا باشد.

رئیسی افزود: وزیر امور خارجه ایران اقدامات و پیگیری‌های لازم را برای تسریع و افزایش واردات واکسن به کشور انجام دهد و مسئولان وزارت بهداشت و نهادهایی مانند هلال احمر نیز حداکثر توان خود را برای گسترش و تسریع واکسیناسیون عمومی به کار بگیرند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 20 مرداد 1400 - 18:24:36