واکنش خطیب‌زاده به توقیف وب‌سایت های مقاومت: آمریکا برای مخدوش کردن آزادی بیان تلاش می کند

چهار شنبه 2 تیر 1400 - 18:38:7
واکنش خطیب‌زاده به توقیف وب‌سایت های مقاومت: آمریکا برای مخدوش کردن آزادی بیان تلاش می کند

تهران- الکوثر: سخنگوی وزارت امور خارجه توقیف وب‌سایت رسانه‌های ایرانی زیرمجموعه صداوسیما از سوی آمریکا را مصداق تلاش نظام‌مند این کشور برای مخدوش کردن آزادی بیان در سطح جهانی و خاموش کردن صدا‌های مستقل در فضای رسانه‌ای دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده ادامه این استاندارد‌های دوگانه از سوی واشنگتن را شرم آور خواند و افزود: دولت فعلی ایالات‌متحده دقیقا مسیر دولت قبلی آمریکا را ادامه داده که نتیجه‌ای جز شکست مضاعف برای واشنگتن در پی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن رد این اقدام غیرقانونی و قلدرمابانه، از مجاری حقوقی موضوع را پیگیری خواهد کرد

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: این اقدام مصداق تلاش سیستماتیک آمریکا برای مخدوش کردن آزادی بیان در سطح جهانی و خاموش کردن صداهای مستقل در فضای رسانه‌ای است. 

همچنین بخوانید:


در اقدامی مخالف با آزادی بیان ، دولت آمریکا وب سایت شبکه الکوثر و چندین وب‌سایت متعلق به محور مقاومت ازجمله العالم، شبکه پرس‌تی‌وی و المسیره را مسدود کرد.

دامنه‌ های سایت های الکوثر و العالم  به وسیله دولت امریکا مطابق با یک حکم توقیف بر مبنای قوانین "18 U.S.C. 981, 982" و "50 U.S.C. 1701-1705" در قالب بخشی از اقدام اجرای قانون به وسیله «اداره صنعت و امنیت»، «دفتر تقویت صادرات» و «اداره تحقیقات فدرال» (اف بی آی) مصادره شده است.

در دو سال اخیر، فیس‌بوک نیز محدودیتهایی بسیار شدید بر شبکه های مقاومت  تحمیل کرده است. همچنین توئیتر، اینستاگرام ویوتیوب بارها وبه بهانه‌های واهی حساب‌های شبکه‌ بین المللی مقاومت را  مسدود کرده‌اند.

وب سایت الکوثر هم اکنون با دامنه الکوثر تی وی  دات. آی. آرفعال  است .

 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


چهار شنبه 2 تیر 1400 - 17:21:45