روحانی: افزایش سرمایه گذاری‌ها نشانه شکست تحریم هاست

دو شنبه 31 خرداد 1400 - 12:56:53
روحانی:  افزایش سرمایه گذاری‌ها نشانه شکست تحریم هاست

تهران- الکوثر:  رئیس جمهور گفت: افزایش سرمایه گذاری‌ها به ویژه در مناطق آزاد نشانه شکست تحریم هاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  آقای حسن روحانی پیش از صدور فرمان بهره برداری از ۱۵ طرح صنعتی و زیربنایی منطقه آزاد ارس افزود: در سال ۹۸؛ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد ارس سرمایه گذاری شده و این رقم در سال ۹۹؛ به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و به سه برابر رسیده است.
رئیس جمهور گفت: اینکه ما می‌گویم آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده؛ نمونه اش همین افزایش سرمایه گذاری‌ها است.


آقای روحانی افزود: در هر نقطه از کشور که مشاهد کنید، می‌بینید که سرمایه گذاری‌ها در سال‌های ۹۸ و ۹۹ علی رغم کرونا و با وجود مشکلات و جنگ اقتصادی بیشتر شده، بنابراین مردم به آینده اقتصاد، آینده کشور، تولید و صادرات صد در صد امیدوارند.
رئیس جمهور گفت: این تنها سرمایه گذاری بخش خصوصی است، بنابراین وقتی خود مردم سرمایه گذاری می‌کنند این به معنای آن است که جامعه و ملت ما به آینده کشورشان امیدوار هستند.
وی با قدردانی از توسعه سرمایه گذاری‌ها در منطقه آزاد ارس افزود: مطمئنم روابط ما با جمهوری آذربایجان بعد از برداشته شدن تحریم که به زودی برداشته خواهد شد، گسترش خواهد یافت.
آقای روحانی روابط ایران و جمهوری آذربایجان را رو به گسترش تعریف کرد و گفت: ما تصمیمات مهمی را با رئیس جمهور آذربایجان اتخاذ کردیم که به خاطرتحریم‌ها اجرای آن با کندی مواجه شده بود، اما همه آن‌ها عملیاتی و اجرایی می‌شود و مردم شاهد یک تحول بسیار مثبتی در مناطق مرزی شمالغرب کشورمان ان شاءالله خواهند بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


دو شنبه 31 خرداد 1400 - 12:56:40