روحانی : حضور قدرتمند ایران در مذاکرات وین نشانه شکست فشار حداکثری دشمنان است

چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400 - 9:14:41
روحانی : حضور قدرتمند ایران در مذاکرات وین نشانه شکست فشار حداکثری دشمنان است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران معنای حضور قدرتمند امروز ایران در مذاکرات وین را نشانه شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می کنند، افزود: امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می کنیم.

روحانی با بیان اینکه معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است، اظهار داشت: مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

 رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد، گفت: چارچوب تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.

روحانی در ادامه به مشکلات ناشی از تحریم در مسیر مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز به اندازه دوران جنگ اقتصادی، تحت فشار قرار نگرفته بودیم، اما امروز به مدد مقاومت مثال‌زدنی ملت و تحت رهبری و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از مشکلات عبور کرده‌ایم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400 - 9:12:17