سرلشکر سلامی : با تفکر بسیجی خط مقدم فناوری دنیا را فتح می‌کنیم

یک شنبه 17 اسفند 1399 - 17:16:33
سرلشکر سلامی : با تفکر بسیجی خط مقدم فناوری دنیا را فتح می‌کنیم

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ایران با تفکر بسیجی و تلاش جوانان خط مقدم فناوری دنیا را فتح خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در بازدید از اولین رویداد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با عنوان تا ثریا که در محل لانه سابق جاسوسی آمریکا در تهران برگزار شد با اشاره به اینکه بنای جامعه در سایه علم و فناوری گذاشته می‌شود،افزود: هدف اصلی ما در بسیج این است که مسیر علم و فناوری را به عنوان پیشگام و پرچم‌دار طی کنیم و استعدادهای درخشان را به عهده جوانان دانشجو و دانشمند ایران را پرورش دهیم و برای نهضت ملی پیشرفت و رشد علم و فناوری در تراز کشورهای پیشرفته جهان آماده کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مصمم هستیم در رقابت علم و فناوری با کشورهای جهان خود را به خطوط مقدم این عرصه‌های علمی و فناوری برسانیم و امیدواریم به زودی این هدف و آرمان بزرگ با همت جوانان و دانشمندان ایرانی محقق شود.

در اولین رویداد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با عنوان تا ثریا شرکت‌هایی به ارائه فناوری‌های نوین در عرصه بازاررسانی محصولات کشاورزی مانند زعفران پرداختند و همچنین فناوری‌های پیشرفته و کاربردی در علوم کشاورزی هواشناسی و صنایع خودرو و سایر فناوری‌های نوین در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 اسفند 1399 - 16:9:26