ادامه دیدار‌های رئیس قوه قضائیه در عراق

چهار شنبه 22 بهمن 1399 - 16:50:38
ادامه دیدار‌های رئیس قوه قضائیه در عراق

تهران- الکوثر: رئیس قوه قضاییه در دیدار با نخست وزیر عراق، با تقدیر از تصمیم عراق برای اخراج نیرو‌های آمریکایی از این کشور، زمان بندی برای اجرای مصوبه پارلمان عراق را لازم دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به عراق شامگاه سه شنبه ۲۱ بهمن ماه با مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور دیدار کرد و انتخاب عراق به عنوان اولین مقصد سفر خارجی اش در دوران تصدی مسئولیت دستگاه قضا را نشانگر اهمیت روابط دو کشور دانست.


رئیس قوه قضاییه با تقدیر از مواضع دولت عراق در قبال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران تأکید کرد: تحریم‌ها هیچ گاه ملت ایران را متوقف نکرده است و ما انشاءالله این تحریم‌ها را خنثی خواهیم کرد. حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با سران عشایر عراق گفت: غربی‌ها عزت، امنیت و آزادی ملت ما را نمی‌خواهند، دست انتقام الهی از آستین امت اسلامی بیرون می‌آید و انتقام خون شهدای مقاومت و سرداران شهید مبارزه با تروریسم خواهد گرفت.


رئیس قوه قضاییه افزود: یقین داریم دست انتقام الهی از آستین امت اسلامی بیرون می‌آید و انتقام خون شهدای مقاومت و سرداران شهید مبارزه با تروریسم را از ظالمان و آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در دیدار با سران عشایر عراق که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد، از عشایر به عنوان ذخایر الهی یاد کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


چهار شنبه 22 بهمن 1399 - 16:50:32