آغاز حرکت نمادین سالروز پیروزی انقلاب؛ تا ساعاتی دیگر

چهار شنبه 22 بهمن 1399 - 8:28:44
آغاز حرکت نمادین سالروز پیروزی انقلاب؛ تا ساعاتی دیگر

تهران- الکوثر: حرکت نمادین موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ با حضور همه اقشار و صنوف مختلف مردم در تمام شهر‌ها برگزار می‌شود.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.

یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اعلام می‌دارد: به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی با حضور تمام اقشار و صنوف مختلف مردم و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی و به منظور نشان دادن وحدت ملی و یکپارچگی عمومی به طور همزمان از ساعت ۱۰ صبح در ۱۲ مسیر تعیین شده تهران و در تمام شهر‌های کشور برگزار می‌شود و از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌شود با حضورشان، نمایش اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

مسیرهای راهپیمایی نمادین


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv


چهار شنبه 22 بهمن 1399 - 8:28:35