روحانی : دشمن از ترور سردار سلیمانی حتما ضرر خواهد کرد

پنج شنبه 11 دی 1399 - 13:51:26
روحانی : دشمن از ترور سردار سلیمانی حتما ضرر خواهد کرد

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: راه و مکتب سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» که همان مکتب امام خمینی (ره) و مکتب رهبر معظم انقلاب است، برای همیشه ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه  در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» افزود: حتماً دشمن از ترور وحشیانه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضرر خواهد کرد و مطمئن باشد مردم و جوانان ایران و منطقه مقاوم‌تر و با امید بیشتر در مسیر مقاومت و استقلال منطقه ایستادگی می‌کنند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تا روزی که آمریکایی‌ها در منطقه هستند، غرب آسیا امنیت نخواهد داشت و ملت‌های منطقه به زودی جنایتکاران و متجاوزان را از منطقه اخراج خواهند کرد.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه 8 نفر دیگر، سیزدهم دی ماه 1398 (سوم ژانویه 2020) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.
روحانی در ادامه با اشاره به تلاش دولت در احیای دریاچه ارومیه، شمال غرب ایران، گفت: احیای دریاچه ارومیه از وعده‌های دولت به مردم آذربایجان غربی و شرقی و کل منطقه شمال غرب کشور بود، چون زندگی این منطقه وابسته به دریاچه ارومیه است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران افتتاح سد "کانی سیب" در استان ‌آذربایجان غربی را تلاشی برای احیای دریاچه ارومیه دانست و افزود: این سد یک دریاچه سرنوشت ساز برای زندگی مردم را احیا می کند.
رئیس قوه مجریه ایران همچنین با قدردانی از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ ماه گذشته، گفت: با همراهی مردم شرایط کرونایی به سطح قابل قبولی رسیده است اما هنوز شرایط پایدار نیست و باید فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی رعایت شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 11 دی 1399 - 13:47:42