رئیس شورای سیاسی نُجَباء: گزینه‌های متعددی برای انتقام سخت داریم

سه شنبه 9 دی 1399 - 9:47:17
رئیس شورای سیاسی نُجَباء: گزینه‌های متعددی برای انتقام سخت داریم

تهران- الکوثر: شیخ «علی الأسدی»رئیس شورای سیاسی نُجَباء یکی از دلایل اصلی محقق نشدن مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج نیروهای اشغالگر را سستی طبقه حاکم دانست و خاطرنشان ساخت که محور مقاومت، گزینه‌های متعددی برای انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «علی الأسدی» ضمن تأکید بر اینکه شهید سلیمانی محور مقاومت را به قله بالندگی رساند، ابراز اطمینان کرد که سردار «قاآنی» هم ادامه دهنده مسیر فرمانده فقید سپاه قدس خواهد بود.
 حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» با انتقاد از تأخیر دولت عراق در پیگیری پرونده ترور شهیدان سلیمانی و المهندس، فشار واشنگتن و سستی طبقه حاکم را عامل این تعلل خواند و گفت:  مداخلات خارجی در امور عراق عامل اساسی در تحقق نیافتن مطالبات مشروع مردم این کشور است.
وی افزود: آنچه از سیر تحقیقات و پیگیری پرونده ترور متوجه شدیم، این است که دولت عراق به‌شکل مطلوبی در این زمینه همکاری نمی‌کند و گام‌های مناسبی در این مورد برنداشته است که علتش، دخالت سفارت آمریکا و فشار به دولت عراق برای به تأخیر انداختن این موضوع است.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء تصریح کرد:  رابطه سپهبد سلیمانی با الحشد الشعبی، رابطه فرمانده با سرباز، رابطه پدر با فرزند و رابطه مراد با مرید بود. او نمونه‌ای برتر برای نیروهای حشد و رزمندگان گروه‌های مقاومت بود، زیرا او را پیشرو و در خط اول میدان یافتند. او مانند یکی از آن‌ها بود؛ با آن‌ها غذا می‌خورد و می‌نشست و به همین دلیل از حیث اخلاق و شجاعت بر آن‌ها تأثیر گذاشت.
وی گفت:  سپهبد سلیمانی محور مقاومت را به اوج قله رساند و اکنون این محور به رشد کافی رسیده و ریشه دوانده است. بعد از شهید سلیمانی هم کسی [سردار اسماعیل قاآنی] آمده است که راه او را ادامه داده و بشارت پیروزی را با صدای رسا اعلام کند.
وی با بیان اینکه  از مهمترین اموری که خروج نیروهای آمریکا را به تأخیر می‌اندازد، سستی طبقه سیاسی حاکم در عراق و خضوع آنان در برابر آمریکاست، تاکید کرد: ملت عراق، اراده و نیروهای فعال خود را داراست که بخشی از آن، نیروهای مجاهد در پارلمان عراق هستند. مقاومت عراق، حضور اجانب به هر نوعی را حتی در یک وجب از خاک کشور نمی‌پذیرد. اگر نیروهای آمریکا بر ماندن در عراق اصرار کنند و به مصوبه پارلمان پایبند نباشند، در این صورت مقاومت، عملیات گسترده‌ای برای اخراج اشغالگران از این سرزمین مبارک سازمان‌دهی خواهد کرد.
او افزود:  گزینه‌های متعددی برای انتقام مطرح است و به یک شیوه خاص که همیشه به ذهن می‌رسد ـ یعنی عملیات نظامی ـ محدود نمی‌شود. در سال‌های اخیر کشورها بر جنگ نرم و جنگ سایبری در حوزه تکنولوژی اطلاعات تمرکز کرده‌اند.
رئیس شورای سیاسی نُجَباء با تاکید براینکه بین مقاومت عراق و ایران، ارتباطی راهبردی و عقیدتی وجود دارد که بر احترام متقابل و حفظ خصوصیات هر دو طرف مبتنی است، خاطرنشان کرد: حمله به سفارت آمریکا دو جنبه دارد. بعد از شهادت فرماندهان مقاومت، یک‌سری تشکیلات نظامی جدید اعلام موجودیت کردند که شکل‌گیری‌شان پاسخی طبیعی از سوی طرفداران مقاومت در مقابله با اشغالگران بود. جنبه دوم، مزدوران سفارت آمریکا هستند که نقشه‌های آمریکا را برای تنش‌آفرینی، برهم زدن اوضاع و انداختن مسؤولیت به گردن جمهوری اسلامی، عملی می‌کنند. آن‌ها به شهروندان غیرنظامی حمله می‌کنند تا چهره گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی تخریب شود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv

 


سه شنبه 9 دی 1399 - 9:47:10