سخنگوی نُجَباء: تنها راه اخراج آمریکا حملات مستمر مقاومت است

دو شنبه 8 دی 1399 - 15:5:44
سخنگوی نُجَباء:   تنها راه اخراج آمریکا حملات مستمر مقاومت است

تهران- الکوثر: سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباءبا برشمردن برخی آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی، تأکید کرد که ادامه حملات ضدآمریکاییِ مقاومت عراق، تنها مسیر مطمئن برای اخراج اشغالگران از این کشور است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مهندس «نصر الشَمَّری» با انتقاد از سیاستمداران ذلیل که مانع اخراج اشغالگران از عراق هستند، تأکید کرد که آمریکایی‌ها جز زبان زور را نمی‌فهمند و تنها راه اخراج آنان، حملات مستمر مقاومت است.
 وی همچنین رژیم‌های عربی سازشکار را "خائن و فاسد" خواند و تصریح کرد که عراق هرگز به پروژه ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد پیوست.

وی با بیان اینکه  شهیدان سلیمانی و المهندس فرماندهان نظامی نبودند که در اتاق‌های جنگ تحت‌الحفظ عملیات‌ها را برنامه‌ریزی کنند؛ بلکه سردارانی محمدی و علوی بودند که خودشان در صف اول حضور داشتند و هیچ‌گاه از ایثار جان در حفاظت از فرزندان مجاهد خود بخل نورزیدند، گفت:  وجود آنان فقط جنبه روحیه‌بخشی نظامی و حماسی نداشت، بلکه برای رزمندگان، منبعی ایمانی، تربیتی و فکری بود؛ ظرفیتی که این دو شهید بزرگوار حتی در سخت‌ترین اوضاع از آن غافل نبودند و همیشه به نماز، دعا و ذکرهای وارده از معصومین علیهم‌السلام توصیه می‌کردند. اینگونه بود که در میدان‌های مختلف علی‌رغم هجوم وسیع دشمنان و شدت درگیری، پیروزی‌های بزرگی محقق شد.
«نصر الشَمَّری» افزود: اگر زندگی آنان مدرسه و مکتب بود، در شهادتشان هزار درس وجود داشت، زیرا این شهادت یک انتخاب الهی بود که قبح جنایت متجاوزان را آشکار کرد. آثار بزرگ و عمیقی بر این عروج ملکوتی مترتب است؛ به‌طوری‌که جهان بعد از شهادت این دو بزرگمرد با جهان قبل از آن متفاوت است و در آینده نزدیک به برکت این خون‌های پاک شاهد نتایج بزرگی خواهیم بود.
وی تصریح کرد:  آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد. هیچ‌کس نباید به سروصدا و بوق‌های رسانه‌ای آمریکایی‌ها توجه کند. هرچه آنان بیشتر شوند، مقاومت هم بیشتر می‌شود و به یاری خدا به‌زودی خواهند رفت و مزدوران حقیر خود را در صحنه مجازات تنها خواهند گذاشت.
سخنگوی نجباء خاطر نشان کرد :  عراق هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار نخواهد کرد. سرزمین علی، حسین و اباالفضل علیهم‌السلام پاک‌تر از آن است که با سازشکاران آلوده شود. هرکسی که به‌دنبال قدم گذاشتن در این باتلاق باشد، پایان خود را با دست خود رقم زده است.
وی گفت: رژیم‌های کوچک حاشیه خلیج‌فارس در واقع فقط با اسرائیل سازش نکرده‌اند، بلکه برای تداوم بخشیدن به حیات این رژیم اشغالگر جنایتکار ساخته شده‌اند و هرآنچه در مدت اخیر رخ داد، فقط آشکارسازی مسائلی بود که در خفا انجام می‌شد.
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء تاکید کرد:  شهید حاج‌قاسم سلیمانی سخن مهمی با این مضمون داشت که اگر کسی در دنیا مانند شهدا زندگی نکند، شهید نخواهد شد. همانگونه که حیات حاج‌قاسم سلیمانی برای همه مجاهدان و کسانی که در راه امام‌حسین علیه‌السلام گام برمی‌دارند درس‌آموز بود، شهادت او نیز بزرگترین آموزه‌ها را برای آزادگان به همراه داشت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


دو شنبه 8 دی 1399 - 13:48:38