سرلشکر سلامی: عاملان ترور شهید فخری زاده مجازات خواهند شد

شنبه 8 آذر 1399 - 8:38:44
سرلشکر سلامی: عاملان ترور شهید فخری زاده مجازات خواهند شد

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده و تاکید بر اینکه قطعا عاملان این جنایت بزرگ مجازات خواهند شد، گفت: راه شهید فخری زاده پرشتاب تر از قبل تداوم خواهد یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت دانشمند برجسته و  پاسدار رشید انقلاب اسلامی" دکتر محسن فخری زاده" ، تصریح کرد: اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از  عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

سردار سلامی در بخش دیگری از این پیام آورده است: بی‌شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین  ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و  فرزندان ملت ایران در  دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفت‌آور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به حضرت آیت‌الله خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا، مردم ایران، همکاران این شهید در وزارت دفاع و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت گفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 8 آذر 1399 - 0:59:6