پرسپولیس، النصر و AFC را با هم برد

یک شنبه 13 مهر 1399 - 8:57:0
پرسپولیس، النصر و AFC را با هم برد

تهران- الکوثر: به رغم حذف ناعادلانه بهترین مهاجم تیم پرسپولیس در آستانه بازی حساس این تیم در برابر النصر عربستان، تیم ایرانی موفق شد با شکست دادن تیم عربستانی به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دیدار تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک در وقت های قانونی و اضافی به اتمام رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کرده به فینال را مشخص کند.

هر پنج ضربه پنالتی پرسپولیس را کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، شجاع خلیل زاده و علی شجاعی به گل تبدیل کردند. در تیم النصر نیز ضربات پنالتی عبدالله مادو، مارتینز و عبدالرحمان العبید گل شد ولی ضربه مایکون را دروازه بان پرسپولیس مهار کرد. 

تیم پرسپولیس با این برد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این فینال در تاریخ 29 آذر برگزار می شود. 

سرخپوشان در حالی این جدال نفس گیر مقابل حریف سعودی خود را بردند که دو ساعت قبل از بازی با حکم ناجوانمردانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس محروم شد. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی سوال برانگیز با تصمیمی سخت گیرانه این بازیکن را به دلیل شادی اش مقابل پاختاکور با این استدلال که این شادی نژادپرستانه است، به مدت 6 ماه محروم کرد. 

با این حال پرسپولیس در این دیدار سخت توانست به پیروزی برسد و برای دومین بار در طول تاریخ خود به فینال این رقابت ها ی آسیا راه پیدا کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 13 مهر 1399 - 8:56:51

دسته بندی :