هشدار سرلشکر رشید به دشمنان

چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 14:0:12
هشدار سرلشکر رشید به دشمنان

تهران - الکوثر : فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) ایران، دشمنان را از آزمودن قدرت اراده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر حذر داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ایران روز چهارشنبه در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش مشترک "ذوالفقار 99" در سواحل مکران (جنوب ایران)، با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی ارتش ایران موجب مباهات است گفت، ارتش ایران پس از چهاردهه و مواجهه با بحران‌های امنیتی اوایل انقلاب و بعد هم هشت سال دفاع مقدس، از قدرت و توان آمادگی رزمی بسیار مناسب برای پاسخ به تهدیدات برخوردار شده است.
سرلشکر رشید افزود، بزرگترین دستاورد تجربه جنگ و دفاع مقدس ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ضرورت برخورداری از آمادگی دفاعی و استفاده از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات است.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ایران تاکید کرد، برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران، موجب افتخار است که دشمنان از قدرت مردم و نیروهای مسلح ایران هراس دارند و امیدواریم دشمنان از آزمودن اراده و قدرت جمهوری اسلامی پرهیز کنند.
مراحل اصلی رزمایش مشترک "ذوالفقار 99 ارتش ایران" با شعار "امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی" از فردا (پنج شنبه) در منطقه‌ای به وسعت دو میلیون کیلومترمربع در محدوده آب‌های شرق تنگه هرمز، سواحل مکران، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه شمالی آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 13:45:52