امیرعبداللهیان : محور مقاومت توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند

دو شنبه 27 مرداد 1399 - 18:20:25
امیرعبداللهیان : محور مقاومت توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین الملل با اشاره به توافق امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: محور مقاومت با قدرت همه کسانی را که در مسیر خیانت قدم برمی‌دارند، رسوا و توطئه‌های آ‌ها را دفع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل روز دوشنبه در وبینار بین‌المللی "مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی" که به میزبانی بنیاد حمایت از فلسطین پاکستان برگزار شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی عامل ناآرامی‌ و بی‌ثباتی در منطقه غرب آسیا است.

امیرعبداللهیان همچنین خاطرنشان کرد: امارات با عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل به دستاوردی نخواهد رسید و هرگز با این اقدام به پایداری صلح و ثبات در منطقه کمکی نشده است.

در این وبینار بین المللی همچنین برخی شخصیت‌های سیاسی پاکستان و برخی از نمایندگان مجلس از کشورهای بحرین، ترکیه، افغانستان، مالزی و روسیه سخنرانی کردند.

شخصیت‌های بین‌المللی شرکت‌کننده در وبینار بین‌المللی "مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی"، توافق حاکمان امارات برای آغاز روابط رسمی با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق ملت مظلوم فلسطین را بسیار خطرناک توصیف و تاکید کردند: پیامدهای سنگین این اقدام، متوجه امارات و دیگر کشورهایی است که با صهیونیست‌ها تبانی کرده و حل و فصل عادلانه مناقشه فلسطین را سخت‌تر کرده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 مرداد 1399 - 18:0:1