رهبر معظم انقلاب : دشمنان با وجود تحریم‌ها نتوانسته‌اند به اهداف ضدایرانی خود دست یابند

یک شنبه 22 تیر 1399 - 15:27:28
رهبر معظم انقلاب : دشمنان با وجود تحریم‌ها نتوانسته‌اند به اهداف ضدایرانی خود دست یابند

تهران - الکوثر : رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در مقابله با هر حرکت ضدنظام، دشمن را مأیوس می‌کند، تاکید کردند: همان‌گونه که دشمنان امروز اذعان می‌کنند، با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه نتوانسته‌اند به اهداف ضدایرانی خود دست یابند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران، با استناد به «بنیه قوی و ظرفیت‌های مادی کشور» و «توانایی‌هایی معنوی و ایمانی ملت» خاطرنشان کردند: اطمینان داریم همه مشکلات موجود قابل حل است و مجلس باید با اولویت‌بندی مسائل، پرهیز از حاشیه‌سازی و نیز کار مخلصانه برای مردم در روند حل مشکلات، تأثیر محسوس بگذارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مجلس یازدهم را از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب خواندند و افزودند: حضور «جوانان پرانگیزه، پر ایمان، پر توان، تحصیل‌کرده و کارآمد» در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی و نیز شماری از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی، مجلس یازدهم را به مجلسی بسیار خوب و امیدبخش تبدیل کرده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه مشکلات فراوان اقتصادی کشور را به «بیماری» تشبیه و در عین حال تأکید کردند: به علت بنیه قوی و قدرت دفاعی، کشور بدون تردید توان غلبه بر این بیماری را دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح برخی ظرفیت‌های کشور افزودند: ایجاد هزاران شرکت دانش‌بنیان، اجرای صدها طرح زیربنایی، بهره‌برداری مستمر از طرح‌های جدید، پیشرفت‌های حیرت‌انگیز در صنایع نظامی و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز در مسائل فضایی نتایج استفاده از بخشی از ظرفیت‌های بسیار قوی وگسترده در کشور است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین «حضور بهنگام و فداکارانه مردم در مقابله با موج اول کرونا»، «خدمات بسیار با ارزش ملت در نهضت کمک مؤمنانه به خانواده‌های ضعیف» و «حضور با شکوه و خیره‌کننده مردم در بدرقه سردار سلیمانی» را نمونه‌هایی از ظرفیت معنوی عمیق ملت ایران دانستند و تصریح کردند: مردم در تجلیل از «مظهر اقتدار ملی و جهادی» ایرانیان یعنی شهید سلیمانی نشان دادند که به مبارزه و مقاومت در مقابل استکبار ایمان دارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


یک شنبه 22 تیر 1399 - 15:3:30