روحانی فرا رسیدن عید مقاومت را به مردم لبنان تبریک گفت

دو شنبه 5 خرداد 1399 - 11:45:31
روحانی فرا رسیدن عید مقاومت را به مردم لبنان تبریک گفت

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن عید مقاومت، سالروز پیروزی بزرگ و غرورآفرین مردم لبنان بر اشغالگران صهیونیست را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در پیامی به «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان با تبریک سالروز پیروزی بزرگ و غرورآفرین مردم این کشور بر اشغالگران صهیونیست افزود: این پیروزی تاریخی که با ایستادگی و مقاومت مردان زنان لبنانی تحقق پیدا کرد، مدال افتخاری است که بر سینه همه مردم لبنان می‌درخشد. 
روحانی با بیان اینکه، مبارزه با زورگویی، تجاوز و اشغالگری، نتیجه‌اش پیروزی و تحقق وعده الهی است،تصریح کرد: بدون شک همدلی و انسجام مردم لبنان در سایه دولت، ارتش و مقاومت،عامل اساسی در استمرار دستاوردهای این کشور در مبارزه با دشمن صهیونیستی و تکفیری و غلبه بر توطئه‌های دشمنان بوده است.
رژیم صهیونیستی در 25 مه سال 2000 با وجود برخورداری از توانمندی‌های نظامی، در مقابل نیروهای مقاومت لبنان، تسلیم و مجبور به فرار از جنوب لبنان شد.
مردم لبنان هر ساله سالروز فرار آخرین نظامی رژیم صهیونیستی از جنوب این کشور را به عنوان روز مقاومت و پیروزی، جشن می‌گیرند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


دو شنبه 5 خرداد 1399 - 11:42:42