قدردانی روحانی از اقدامات نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا

پنج شنبه 14 فروردین 1399 - 9:25:43
قدردانی روحانی از اقدامات نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران از اقدامات نیروهای مسلح کشور برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در پاسخ به گزارش سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در زمینه مبارزه با کرونا نوشت: از اقدامات همه نیروهای مسلح ایران در این شرایط حساس، تشکر می شود. 

سرلشکر باقری گزارشی را از اقدامات قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) درباره مقابله با بیماری کرونا تقدیم رئیس جمهوری اسلامی ایران کرد.

از زمان اعلام شناسایی نخستین مورد از ویروس کرونا در ایران، نیروهای مسلح، در کنار مسئولان وزارت بهداشت ایران برای مقابله با این ویروس، حضور داشتند و همکاری کرده اند. 

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا 12 مارس با صدور فرمانی به سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از خدمات نیروهای مسلح به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا، بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تأکید کردند. 

درپی این فرمان، قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) نیروهای مسلح ایران تشکیل و نخستین جلسه آن 13 مارس در تهران برگزار شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 فروردین 1399 - 8:49:51