رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش امروز برگزار می شود

یک شنبه 25 اسفند 1398 - 10:49:10
رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش امروز برگزار می شود

تهران - الکوثر : فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد رزمایش دفاع بیولوژیک، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی ارتش برای تمهیدات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ایران با اشاره به تشکیل قرارگاه امام رضا (ع) در ستاد کل نیرو‌های مسلح درپی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : ارتش ایران همچنین در 300 محله و منطقه کشور با ایجاد مراکز درمانی، به شناسایی بیماران کرونایی اقدام و از گسترش این بیماری جلوگیری خواهد کرد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه شب با صدور فرمانی به سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از خدمات نیروهای مسلّح ایران به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا، بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تأکید کردند.

این ویروس اکنون علاوه بر چین، به بیش از 150 کشور دیگر نیز سرایت کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون حدود 157 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 75 هزار نفر بهبود یافته‌اند و دستِ‌کم 5 هزار و 700 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 25 اسفند 1398 - 10:26:30