سردار سلامی : شهید سلیمانی نمادی از فضائل برجسته یک فرمانده رشید

پنج شنبه 15 اسفند 1398 - 15:51:25
سردار سلامی : شهید سلیمانی نمادی از فضائل برجسته یک فرمانده رشید

تهران - الکوثر : فرمانده سپاه پاسداران گفت شهید سلیمانی محصول اخلاص ،نماز شب و ایمان بود ونمادی از فضائل برجسته یک فرمانده بزرگ و رشید است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران درمراسم انتصاب فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان گفت :شهید سلیمانی چهل ساله در میدان مبارزه ماند و یک لحظه توقف نکرد از همه به خیمه دشمن نزدیکتر بود.
سردار سلامی با بیان اینکه تشییع جنازه سردار شهید سلیمانی نفس و جان تازه ای به انقلاب و نظام بخشید و به دشمن ثابت کرد مردم مسیر مقاومت در برابر دشمن را انتخاب کرده اند گفت : سال سختی را پشت سرمی گذارنیم اما این سال در کنار سختیها سرشار از نصر و ظفر بود و مردم با حضور در عرصه های گوناگون نشان دادند که با دشمنان انقلاب نسبتی ندارند و در مسیر انقلاب و نظام اسلامی حرکت میکنند.
وی افزود : مردم نشان دادند که به هیچ قیمت از انقلاب اسلامی خویش کوتاه نمی آیند وامروز مردم تکیه گاه نیروهای مسلحشان هستند و ما آموخته ایم که از انقلابمان با تغییر الگوهای رفتاری با مردم دفاع کنیم.  
سردار سلامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت : ممکن است این نیز توطئه بیولوژیک آمریکا بر علیه چین، ایران و دیگر نقاط جهان باشد ،اما الان دامن خودشان را هم گرفته است و اگر هم چنین نباشد به هرحال مردم ما در این مسیر سخت پیروز خواهند شد .
فرمانده سپاه پاسداران در این مراسم با تجلیل از خدمات سردار ابوحمزه فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان سردارحسین معروفی شهربابکی را که تا پیش از این فرمانده سپاه استان گلستان بود، به عنوان فرمانده سپاه ثارالله کرمان معرفی کرد وسردار ابوحمزه نیز به عنوان مشاور فرمانده بسیج مستضعفین کشور منصوب شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 اسفند 1398 - 15:31:33