22بهمن؛ همراهی مردم، راز ماندگاری انقلاب‌اسلامی

سه شنبه 22 بهمن 1398 - 15:34:47
 22بهمن؛ همراهی مردم، راز ماندگاری انقلاب‌اسلامی

تهران - الکوثر : مردم سراسر ایران در یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 41 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقش تاثیرگذار خود را در این انقلاب نشان دادند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حضور همیشه در صحنه مردم ایران، یکی از مولفه‌های اصلی راز ماندگاری انقلاب اسلامی است و این اصل مهم، انقلاب اسلامی ایران را با دیگر انقلاب‌ها در جهان متمایز کرده است.   

حضور موثر مردم ایران در صحنه‌های محتلف انقلاب اسلامی و همراهی آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران، قدرت و بازدارندگی ایران را مردمی کرده است. همین حضور مردم، توطئه و تهدیدهای دشمنان از جمله آمریکا را خنثی کرده است.

خصومت دولت‌های مختلف در آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مردم ایران به‌خوبی نشان می‌دهد، دولت‌مردان آمریکایی از همراهی مردم با انقلاب اسلامی عصبانی‌اند، چرا که این مردم سد محکمی در برابر آنان هستند. 

با روی کارآمدن "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا خصومت و دشمنی این کشور با ملت ایران بیشتر شد و عملا دولت ترامپ مردم ایران را هدف قرار داده است.       

آمریکایی‌ها در یک سال گذشته با تروریسم‌اقتصادی و تروریسم‌دولتی تلاش فراوانی کردند صف مردم را با نظام جمهوری اسلامی جدا و اختلاف‌افکنی کنند اما مولفه قدرتمند همراهی مردم با انقلاب اسلامی تلاش آمریکایی‌ها را ناکام گذاشته است. 

حضور میلیونی مرم سراسر ایران در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد، آمریکایی‌ها حتی با ابزار تروریسم‌دولتی هم نمی‌توانند جامعه ایران را دچار اختلاف کنند.

در این میان؛ تنها پیامد مهم ترور فرمانده جبهه‌مقاومت در منطقه غرب آسیا، یک صدا کردن مطالبه مردمی برای خروج نظامیان آمریکایی از منطقه غرب آسیاست که این روزها، نفرت مردم منطقه از آمریکا را دوچندان کرده است.      

"محمدجواد ظریف"، وزیر خارجه ایران روز دوشنبه در جمع سفیران و رئیسان نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران، با بیان اینکه برداشت ناقص یا غلط از واقعیت‌های ایران سبب اتخاذ سیاست‌های بسیار خطرناکی شد، گفت: حضور میلیونی در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، بیانگر نفرت مردم منطقه و ایران از سیاست‌های آمریکاست.

حضور آگاهانه و همیشگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی امسال 22 بهمن این پیام را به جهانیان به ویژه آمریکا ارسال می‌کند که انقلاب اسلامی از یک سرمایه اجتماعی اطمینان‌بخش برخوردار است که در سایه آن، انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها، چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد.

همین همراهی مردم و انقلاب اسلامی که یک بار دیگر امروز در 22 بهمن متبلور شد و حدود 10 روز دیگر هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکرار خواهد شد، نشان از این دارد که مردم ایران درچارچوب بیانیه "گام دوم انقلاب اسلامی" افق‌های روشنی پیش‌روی خود خواهند داشت.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 22 بهمن 1398 - 13:52:43