هشدار نیروی دریایی ایران به کشورهای متجاوز در منطقه

پنج شنبه 24 مرداد 1398 - 13:0:34
هشدار نیروی دریایی ایران به کشورهای متجاوز در منطقه

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با هشدار به قدرت های فرامنطقه ای گفت دوران جولان و نمایش ریاکارانه در خلیج فارس پایان یافته و دشمنان باید هرچه سریعتر این منطقه را ترک کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران چهارشنبه شب در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی غواصی عمق نظامیان جهان در کیش تاکید کرد: آمریکا، انگلستان، رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن‌ها باید بدانند جبهه‌ مقاومت اسلامی دریایی در حال شکل‌گیری و انسجام است و  دوران به تاراج بردن سرمایه‌های منطقه به پایان رسیده است. 

دریادار خانزادی با اشاره به ضرورت حفظ صلح و امنیت در منطقه، افزود: صلح و امنیت جمعی در دریا نیازمند دوستی، همکاری، همدلی و فهم مشترک از محیط دریایی است و این درحالیست که  برخی قدرت‌های استکباری از درک این موضوع عاجزند. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با اشاره به برگزاری مسابقات غواصی ارتش‌های جهان با حضور کشورهایی از چهاره قاره جهان در ایران، افزود: فارغ از تلاش‌های مذبوحانه دشمنان، تیم‌های غواصی نظامیان جهان، اقدامات غرورآفرین و غیرتمندانه را در قلب خلیج فارس یعنی جزیره زیبای کیش به نمایش گذاشتند. 

چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی غواصی عمق 2019 نظامیان جهان، با حضور کشورهایی از چهار قاره جهان به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از چهارم تا 14 اوت در جزیره کیش، جنوب ایران برگزار شد. 

در این مسابقات بین المللی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از تیم‌های روسیه و چین عنوان سومی را کسب کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 24 مرداد 1398 - 11:50:56