سخنگوی انصارالله: اقدامات ما در راستای دفاع از خود است

چهار شنبه 1 خرداد 1398 - 17:2:20
سخنگوی انصارالله: اقدامات ما در راستای دفاع از خود است

تهران- الکوثر: 'محمد عبدالسلام' سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن امروز(چهارشنبه) توئیت کرد که عملیات ما علیه مراکز اقتصادی و نظامی عربستان در راستای حق دفاع از خود است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وی در صحفه توئیتری خود با رد ادعاهای 'ترکی المالکی' سخنگوی ائتلاف خود خوانده عربستان که مدعی شده بود اقدامات انصار الله امنیت جهان را تهدید می کند، تاکید کرد که عملیات اخیر و عملیات پیش و پس از آن در راستای حق دفاع از خود صورت گرفته است و راه نجات ائتلاف پایان دادن به تجاوزها و رفع محاصره یمن است.
منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی یمن آشیانه جنگنده های عربستان در فرودگاه نجران را هدف قرار دادند. ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد سه شنبه نیز در پاسخ به حملات مکرر ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان در ماه مبارک رمضان، فرودگاه نجران در جنوب عربستان را با پهپاد هدف قرار دادند.
سه شنبه هفته گذشته نیز هفت فروند پهپاد یمنی در واکنش به حملات مستمر ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به مناطق مسکونی و زیرساخت‌های یمن، آسمان عربستان را شکافتند و دو ایستگاه پمپاژ نفت در استان های «الدوادمی» و «عفیفه» در غرب این کشور را هدف قرار دادند.
عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.منبع ایرنا


چهار شنبه 1 خرداد 1398 - 15:14:4