200 شبکه ماهواره ای وهابی در مصر چه می کنند؟

چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398 - 16:17:31

تهران- الکوثر: استاد دانشگاه الازهر مصر گفت بیش از 200 شبکه ماهواره ای وهابی که از مصر برنامه پخش می کنند، در حال تفرقه افکنی و ایجاد تنفر بین مسلمانان هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استاد شیخ عبدالسلام محمد در برنامه «الوجه الآخر» شبکه جهانی الکوثر درباره شبکه های ماهواره ای تکفیری و وهابی گفت: این شبکه ها به جای آن که ابزاری برای روشنگری و شناساندن اسلام و زیبایی های اسلام و توحید باشند، به تنفر پراکنی مشغول هستند.

استاد علم حدیث و مقایسه ادیان در الازهر افزود: شبکه های ماهواره ای باید ترویج دهنده عشق و برادری و صلح و دوستی بین مسلمانان و کل انسان ها باشند، ولی می بینیم در شبکه های وهابی افرادی به سخن گفتن می پردازند که گمان می کنند فقط آنها در کل کره زمین اسلام را می فهمند و سخن گفتن درباره اسلام فقط به طایفه وهابی منحصر می شود و همه مردم غیر از وهابی ها هیچ چیزی از اسلام نمی دانند.

همچنین بخوانید:

پاسخ استاد الازهر به شیخ وهابی درباره یک حدیث جعلی منسوب به پیامبر(ص)

شیخ عبدالسلام افزود: بیش از 200 شبکه ماهواره ای وهابی از شهرک رسانه ای قاهره برنامه پخش می کنند و همه آنها به صورت متحد الشکل مشغول تنفر پراکنی هستند. این ها بودند که عراق و سوریه و یمن را ویران کردند و حملات انتحاری در منطقه سینا که جان افسران و جوانان مصری را می گیرد، نتیجه فعالیت همین شبکه ها است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398 - 16:17:24