شمخانی : نتانیاهو نمی تواند مانع حضور ما در سوریه شود

یک شنبه 12 اسفند 1397 - 12:39:14
شمخانی : نتانیاهو نمی تواند مانع حضور ما در سوریه شود

تهران - الکوثر : دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد سفرهای بی فایده و حرف های بی عمل نتانیاهو تأثیری در ادامه حضور ما در سوریه نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر دریابان علی شمخانی در حاشیه همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت : حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه مبتنی بر درخواست دولت قانونی این کشور است و تا زمانی که آنان خواهان این وضع باشند این حضور بقا خواهد یافت.

وی افزو د: 40 سال است دو جبهه وجود دارد ؛ یکی جبهه ثبات خواه و ثبات ساز و دیگری جبهه بی ثبات خواه و بی ثبات کننده و اکنون کفه ترازو و شاقول سنجش میان اینکه کدام یک از این دو جبهه موفق شده اند مشخص می کند که بی ثبات سازان و بی ثبات خواهان هیچ کارنامه ای جز شکست ندارند و این در صحنه جغرافیای منطقه نفت خیز ما کاملاً روشن است. 

شمخانی بار دیگر تأکید کرد : جمهوری اسلامی ایران در محور ثبات خواهی و ثبات سازی به دعوت دولت سوریه و برای کمک به مردم این کشور در آنجا مستقر است و تا زمانی که دولت سوریه خواهان این وضع است بقا خواهد یافت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد : عجز و لابه، سفرهای بی فایده و حرف های بی عمل نتانیاهو هیچ تأثیری در این بقا نخواهد داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 12 اسفند 1397 - 12:1:11