بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)

سه شنبه 16 بهمن 1397 - 18:20:23
بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)

تهران- الکوثر: مدیر شورای فرهنگ و تبلیغات اسلامی در لندن، پاسخ امام خمینی(ره) را به پرسش حسنین هیکل روزنامه نگار سرشناس مصری درباره بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، بازگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر شیخ حسن التریکی در گفتگوی زنده از لندن با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه جهانی الکوثر که به چهل سالگی انقلاب اسلامی اختصاص داشت گفت: امام خمینی(ره) در یکی از مصاحبه ها که یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد در پاسخ به این سئوال حسنین هیکل که مهمترین دستاورد انقلاب شما چه بوده است گفتند مهمترین دستاورد ما این بود که دست مداخله گر خارجی در امور ایران را قطع کردیم.

دکتر التریکی افزود: آنچه مستکبران و صهیونیست ها را خشمگین کرده این است که انقلاب امام خمینی موجب استقلال ایران به معنای واقعی کلمه شد. امروزه در جهان هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران دارای استقلال نیست.حتی کشورهایی که خودشان را قدرت بزرگ می دانند به نوعی در معرض مداخله دیگر قدرت ها و نیروهای تاثیر گذار در جهان قرار دارند اما جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل کاملا مستقل است.

مدیر شورای فرهنگ و تبلیغات اسلامی لندن افزود: مردم مسلمان ایران از این انقلاب حمایت و محافظت می کنند و فداکاری زیادی برای ادامه حیات انقلاب کرده اند. سردمداران استکبار جهانی در کنفرانس اخیر گروهک منافقین در فرانسه مدعی شدند که انقلاب ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید و بحمدالله آنها ناامید و رسوا شدند و می بینیم که انقلاب اسلامی اکنون چهل سالگی خود را جشن می گیرد و انشاء الله استمرار پیدا خواهد کرد تا الگوی بقیه ملت های تحت ستم به ویژه در جهان اسلام باشد و پرچم را به دست صاحب الزمان (عج) برساند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 16 بهمن 1397 - 18:20:14