نظامیان ترکیه جایگزین نیروهای آمریکایی در شرق فرات می شوند

چهار شنبه 5 دی 1397 - 12:30:33
نظامیان ترکیه جایگزین نیروهای آمریکایی در شرق فرات می شوند

دمشق - الکوثر : نیروهای آمریکایی مستقر در شمال سوریه برای تخلیه دو اردوگاه الجلبیه و هیمو در مناطق شرق فرات آماده می شوند تا نیروهای ترکیه جانشین آنان شوند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آمریکا در اقدامی سریع ، برای تخلیه نیروهای خود از سوریه آماده می شود و منابع ویژه سوری اعلام کردند نیروهای آمریکایی با تخلیه دو اردوگاه الجلبیه و هیمو تلاش می کنند در مناطق مشخصی تجمع کنند.

همزمان شماری از نیروهای آمریکایی متخصص خنثی سازی مین و شماری از سازمانهای غیر قانونی که با عنوان سازمانهای کمک رسانی فعالیت می کنند ، قرار است خاک سوریه را ترک کنند.

قرار است نیروهای ترکیه جانشین نیروهای آمریکایی در شرق فرات شوند. این در حالی است که دمشق نیروهای ترکیه را همانند نیروهای آمریکایی متجاوز می داند.  
ملاذ مقداد مسئول اتاق پژوهشهای وزارت اطلاع رسانی سوریه گفت ما از توافق آستانه حمایت می کنیم و معتقدیم که ترکیه باید طبق توافق آستانه رفتار کند و هرگونه اقدام ترکیه خارج از چارچوب آستانه اشغالگری محسوب می شود. 
به گفته ناظران با عقب نشینی نیروهای آمریکایی، سوریه در آستانه تحولی جدید است. مردم سوریه نیز معتقدند کشورشان از هم اکنون در مرحله پس از پیروزی به سر می برند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 5 دی 1397 - 11:48:34

دسته بندی :