بازتاب اعتراضات جنبش ضد سرمایه داری فرانسه در شبکه الکوثر

سه شنبه 13 آذر 1397 - 14:49:14
بازتاب اعتراضات جنبش ضد سرمایه داری فرانسه در شبکه الکوثر

تهران- الکوثر: خبرنگار اعزامي شبكه جهاني الكوثر به پاريس در برنامه سياسي «قضيه ساخنه» به انعكاس زنده اعتراضات و مطالبات جنبش ضد سرمايه داري مردم فرانسه پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اعتراضات جنبش ضدسرمايه داري در فرانسه در هفته هاي اخير اوج گرفت و درگيري هایی بين مردم معترض با پليس فرانسه روی داد که تاکنون تعدادی كشته و زخمي برجا گذاشته است.
شبكه جهاني الكوثر در برنامه زنده سياسي «قضيه ساخنه» كه شامگاه دوشنبه ساعت 20:15 به وقت تهران پخش شد با دعوت از كارشناسان به بررسي این مسئله پرداخت که مطالبات و علت اعتراضات مسالمت آميز مردم فرانسه چه بود و چگونه و چرا این اعتراضات به خشونت گراييد.


در برنامه «قضيه ساخنه» دوشنبه 12 آذر ماه، كارشناسان سياسي دعوت شده «عامر الربيعي» رئيس مركز تحقيقات استراتژيک اروپا و كشور هاي عربي از طريق اسكايپ از پاريس، «فراس زعيتر» خبرنگار شبكه الكوثر از طريق اسكايپ از خيابان هاي فرانسه و «عماد آبشناس» نويسنده و تحليلگر سياسي در استوديوي شبكه جهاني الكوثر و با اجراي خانم نجوا دباغ به بيان نظرات خود پرداختند.
«فراس زعيتر» خبرنگار شبكه جهاني الكوثر، شب گذشته با حضور در خيابان هاي پاريس و گزارش زنده و لحظه به لحظه، آخرين تحولات فرانسه و اعتراضات مردم پاريس را براي بينندگان شبكه به تصوير كشيد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 13 آذر 1397 - 13:28:1

عکسهای بیشتر :