اعتراضات ضد سرمایه داری در اروپا از دوربین شبکه جهانی الکوثر

دو شنبه 12 آذر 1397 - 13:58:25
اعتراضات ضد سرمایه داری در اروپا از دوربین شبکه جهانی الکوثر

الکوثر : در برنامه امشب "قضية ساخنة" از شبکه الکوثر ، با ارتباط زنده با خبرنگار اعزامی الکوثر از خیابان شانزلیزه ، نظرات و درخواستهای معترضان ، به سمع و نظر مخاطبان شبکه جهانی الکوثر می رسد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، فرانسه برای سومین هفته پیاپی صحنه اعتراضهای گسترده مردم خشمگین نسبت به سیاستهای دولت بود، به طوری که شمار زیادی از معترضان که با نام جلیقه زردها مشهور شدند در خیابان شانزلیزه ي پاریس تجمع کردند و ضمن درگیری با پلیس، خواستار استعفای رئیس جمهوری این کشور شدند که این درگیریها تا کنون به کشته و زخمی شدن شماری از معترضان منجر شده است. 

تحولات چند روز گذشته در فرانسه و گستردگی اعتراضات ضد سرمایه گذاری و سرایت این اعتراضات به دیگر کشورهای اروپایی از جمله بلژیک موضوع قابل تاملی است كه با توجه به شکست دولت های فرانسه و بلژیک در متوقف کردن تظاهرات ضد سرمایه داری احتمال میرود، این تظاهرات به دیگر کشورهای اروپایی نیز سرایت کند.
به همین منظور گروه سیاسی شبکه جهانی الکوثر با اعزام خبرنگار خود به انعکاس دقیق این تحولات خواهد پرداخت و در برنامه قضیه ساخنه امشب (دوشنبه مورخ 12 آذرماه) به صورت زنده با دعوت از کارشناسان مرتبط وبا ارتباط تصویری زنده از خیابانهای پاریس، اخرین تحولات این اعتراضات و آینده دولت امانوئل مکرون را مورد بررسی قرار خواهد داد.
در برنامه امشب "قضية ساخنة" آقای فراس زعیتر خبرنگار اعزامی شبکه، با ارتباط زنده از خیابان شانزلیزه، ومصاحبه با معترضان، نظرات و درخواستهای "جلیقه های زرد" را به سمع و نظر مخاطبان شبکه جهانی الکوثر میرساند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 12 آذر 1397 - 13:50:6

عکسهای بیشتر :