بن سلمان «منچستر یونایتد» را می خواهد!

سه شنبه 24 مهر 1397 - 7:49:27
بن سلمان «منچستر یونایتد» را می خواهد!

تهران- الکوثر: ولیعهد عربستان سعودی که این روزها با تصمیم های غیرمنطقی اش جنجال آفرین شده است قصد دارد وارد دنیای فوتبال شود و باشگاه منچستریونایتد را خریداری کند ولی مالکان این باشگاه درباره معامله با وی مردد هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از اسپورت، شیخ نشینان متمول کشورهای عربی خلیج فارس در چند سال اخیر به باشگاهداری روی آورده‌اند و توانسته‌اند با خرید باشگاه‌های منچسترسیتی و پاری سن ژرمن ضمن حل مشکلات مالی این باشگاه ها در فوتبال اروپا حضور پیدا کنند.

به نظر می‌رسد که فعالیت آنها هم‌چنان ادامه دارد. بعد از خرید باشگاه پاری سن ژرمن توسط قطری‌ها و باشگاه منچستر سیتی توسط اماراتی‌ها این بار نوبت به سعودی‌ها رسیده است. گفته می شود محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی که بخاطر حمله به یمن و بازداشت عموزادگانش و اخیرا ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار ناراضی عربستانی شخصیتی جنجالی به شمار می رود به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است.

با این حال روزنامه انگلیسی دیلی میرور روز گذشته به نقل از منابع مرتبط با منچستریونایتد نوشت، تشدید تنش ها بر سر ناپدید شدن جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در ترکیه، فروش هرگونه سهام این باشگاه به بن سلمان را غیرممکن کرده است. این روزنامه افزود خانواده گلیزرها که مالک آمریکایی باشگاه منچستریونایتد هستند، قرار بود هفته آینده از عربستان دیدن کنند تا مذاکرات نهایی خود را با ولیعهد انجام دهند ولی مسائل پیش آمده موجب شده است آنها ترجیح دهند مدتی دست نگه دارند زیرا این معامله در شرایط کنونی به شهرت شیاطین سرخ ضربه خواهد زد.

منچستریونایتد روزهای خوبی را با مورینیو پشت سر نمی‌گذارد و در تابستان امسال برای جذب بازیکن به مشکل خورد. پیش بینی می شود با فروش این باشگاه به سعودی‌های پولدار، منچستریونایتد هم مانند منچستر سیتی مشکلات مالی را پشت سر بگذارد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مهر 1397 - 7:43:4