تظاهرات عليه متجاوزان سعودي در استان هاي يمن

دو شنبه 16 مهر 1397 - 23:12:16
تظاهرات عليه متجاوزان سعودي در استان هاي يمن

تهران- الکوثر: ساکنان استان های الحدیده و المهره یمن به اعتراض ها و تظاهرات خود علیه متجاوزان سعودی و درخواست براي خروج آنها از یمن ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ساکنان استان های الحدیده و المهره یمن به اعتراض ها و تظاهرات خود علیه متجاوزان سعودی و درخواست براي خروج آنها از یمن ادامه می دهند. 
ساکنان استان المهره در شرق یمن همچنان به اعتراض هاي خود علیه تجاوز و اشغالگری عربستان سعودی در کشورشان ادامه می دهند. 
قبایل یمنی در المهره مخالفت خود را با تصمیم عربستان سعودی برای احداث خط لوله نفت از این کشور به دریای عرب از طریق استان المهره اعلام کردند. معترضان خواستار خروج متجاوزان سعودی از این استان و واگذاري اداره آن به ساکنان استان شدند و بر ادامه اعتراض ها و اعتصاب های خود تا خروج اشغالگران تاکید کردند.

استان مرزی المهره که نزديک مرزهای سلطان نشین عمان قرار دارد از ماه ها پیش شاهد اعتراض هاي پی در پی علیه اشغالگری عربستان سعودی است. نظامیان سعودي فرودگاه و بندر این استان را از سال گذشته به اشغال خود درآوردند و نیروهای طرفدار عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن را از آنجا اخراج کردند. 
صدها تن از ساکنان استان الحدیده در غرب یمن نیز در تظاهرات علیه سیاست محاصره و گرسنه نگاه داشتن مردم یمن که متجاوزان سعودی علیه مردم این استان و مردم سراسر یمن اعمال می کنند، شرکت کردند. شرکت کنندگان بر ادامه گزینه مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز به فرماندهی عربستان سعودي و مقابله با آن تاکید کردند. 
یکی از ساکنان الحدیده گفت: راه شهدا را ادامه خواهیم داد. اهالی التهامه ثابت قدم به مسیر خود ادامه خواهند داد.


دو شنبه 16 مهر 1397 - 14:9:23