محمود عباس تهدید کرد ؛

در توافقنامه ها با رژیم صهیونیستی بازنگری می کنیم

یک شنبه 28 مرداد 1397 - 13:9:48
در توافقنامه ها با رژیم صهیونیستی بازنگری می کنیم

تهران - الکوثر : محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه هشدار داد در صورتی که اوضاع تغییر نکند، همه توافقنامه های امضاء شده با رژیم صهیونیستی مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمود عباس این هشدار را در پایان نشست سه روزه شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین در رام الله بیان کرد.
عباس اعلام کرد « اسرائیل همه توافقنامه های امضا شده را از توافقنامه های صلح اسلو که در سال 1993 با سازمان آزادی بخش فلسطین امضا شد تا پروتوکل های پاریس درباره روابط اقتصادی که در سال 1994 امضا شد ، نقض کرده است.» 
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را به « ادامه شهرک سازی ها و تهدید به کاهش کمک هزینه های خانواده های فلسطینی شهید یا زندانی شده در زندان های اسرائیل» متهم کرد.
عباس همچنین قانون "دولت-ملت یهود" (قانون نژادستانه سرزمین یهودیان) را که اخیرا پارلمان اسرائیل تصویب کرده است، تبعیض آمیز توصیف کرد. 

وی تاکید کرد ملت فلسطین با قانون «کشور یهود» سرسختانه مبارزه خواهد کرد، افزود ، تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین با میانجیگری آمریکا برای برقراری روند سازش با رژیم صهیونیستی مخالفت است.
عباس تاکید کرد طرح صلحی را که آمریکا تحت عنوان "معامله قرن" برای حل بحران میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها پیشنهاد کرده است، رد می کند.
عباس خاطر نشان کرد :« طرف فلسطینی با واشنگتن گفتگو نخواهد کرد و آمریکا را به عنوان میانجی صلح پیش از این که آمریکا از تصمیم های خود درباره قدس، پناهجویان و شهرک سازی ها بازنگردد ، نمی پذیرد.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید


یک شنبه 28 مرداد 1397 - 12:56:11

دسته بندی :