ویژه-الکوثر

اختصاصی؛ تحصن و اعتصاب غذای "علی مشیمع" وارد هفتمین روز شد

چهار شنبه 17 مرداد 1397 - 15:12:30
اختصاصی؛ تحصن و اعتصاب غذای "علی مشیمع" وارد هفتمین روز شد

لندن – الکوثر: تحصن و اعتصاب غذای یکی از زندانیان سیاسی بحرینی در مقابل سفارت این کشور در لندن وارد هفتمین روز خود شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  تحصن و اعتصاب غذای "علی مشیمع" فرزند "حسن مشیمع" از رهبران سیاسی انقلاب مردمی بحرین در مقابل سفارت این کشور در پایتخت انگلیس وارد هفتمین روز متوالی شد.
"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر اعلام کرد: علی مشیمع از هفته قبل اعتصاب غذای خود را در مقابل سفارت بحرین در اعتراض به جلوگیری از دسترسی پدرش به خدمات درمانی و وخیم تر شدن حال وی در زندان‌های رژیم آل خلیفه آغاز کرده بود.
این عضو اعلام مقاومت افزود: علی مشیمع اعلام کرده است تا زمانی که خدمات مورد نیاز درمانی به پدرش اختصاص داده نشود به اعتصاب غذای خود در مقابل سفارت بحرین ادامه خواهد داد.
به گفته این عضو اعلام مقاومت، مشیمع این اقدام خود را حرکتی در راستای حمایت از تمامی زندانیان سیاسی بحرین قلمداد کرده و افزوده است: مجامع و سازمان‌های بین المللی حقوق بشری باید در این مساله ورود کنند.
روز گذشته نیز برخی از معترضان به سیاست‌های خصمانه رژیم آل خلیفه علیه مخالفان سیاسی خود، با تجمع در مقابل سفارت بحرین در پایتخت انگلیس به این اقدامات غیرانسانی اعتراض کردند.
حسن مشیمع که بیش از ۷۰ سال سن دارد مبتلا به بیماری‌هایی همچون سرطان، فشار خون بالا، نقرس و دیابت بوده و عدم دسترسی مناسب به امکانات پزشکی باعث وخیم تر شدن حال این رهبر انقلاب مردمی بحرین شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


چهار شنبه 17 مرداد 1397 - 14:7:3