ویژه-الکوثر

اختصاصی؛ تجمع در مقابل سفارت بحرین در لندن + عکس

سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:24:2
اختصاصی؛ تجمع در مقابل سفارت بحرین در لندن + عکس

لندن – الکوثر: مخالفان سیاسی رژیم آل خلیفه با تجمع در مقابل سفارت بحرین در لندن به اقدامات خصمانه این رژیم علیه مخالفان سیاسی خود اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معترضان به سیاست‌های خصمانه رژیم آل خلیفه علیه مخالفان سیاسی خود با تجمع در مقابل سفارت بحرین در پایتخت انگلیس به این اقدامات غیرانسانی اعتراض کردند.
"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر از تجمع اعتراض آمیز مخالفان بحرینی رژیم آل خلیفه در مقابل سفارت این کشور در لندن خبر دادند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: عصر گذشته تعدادی از معترضان به سیاست‌های خصمانه رژیم آل خلیفه علیه شیعیان و مخالفان سیاسی خود با تجمع در کنار "علی مشیمع" معترض بحرینی که از هفت روز قبل در مقابل سفارت بحرین دست به اعتصاب غذا زده است ضمن حمایت از وی، اعتراض خود علیه سیاست‌های رژیم آل خلیفه را اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این اجتماع معترضان با در دست داشتن تصاویر برخی از زندانیان سیاسی خواستار آزادی تمامی آن‌ها از زندان‌های رژیم آل خلیفه شدند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت، معترضان از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی خواستند تا برای آزادی زندانیان سیاسی بحرین و بهبود وضعیت آن‌ها مداخله کنند.

اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:45:48