اختصاصی؛ ادامه راهپیمایی مردم بحرین در حمایت از رئیس مجلس علمای بحرین و زندانیان سیاسی + عکس

یک شنبه 14 مرداد 1397 - 14:17:43
اختصاصی؛ ادامه راهپیمایی مردم بحرین در حمایت از رئیس مجلس علمای بحرین و زندانیان سیاسی + عکس

منامه-بحرین: مردم بحرین شب گذشته نیز همچون شب‌های اخیر در حمایت از زندانیان سیاسی و رئیس مجلس علمای این کشور دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مردم بحرین که در شب‌های اخیر به مناسبت دومین سالگرد بازداشت سید "مجید المشعل" رئیس مجلس علمای بحرین در حال تظاهرات هستند شب گذشته نیز در حمایت از وی و دیگر زندانیان سیاسی دست به راهپیمایی زدند.
"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر از تداوم راهپیمایی اعتراض آمیز مردم مناطق مختلف بحرین در اعتراض به سیاست‌های خصمانه رژیم آل خلیفه علیه شیعیان و مخالفان سیاسی و ادامه بازداشت سید "مجید المشعل" خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: مردم مناطق مختلف بحرین همچون شب‌های اخیر شب گذشته نیز در اعتراض به ادامه بازادشت حجه الاسلام سید "مجید المشعل" رئیس مجلس علمای بحرین دست به راهپیمایی زده و اعتراض خود نسبت به سیاست‌های رژیم آل خلیفه را اعلام کردند.
وی ادامه داد: معترضان بحرینی با حمل پوسترها و دست نوشته‌هایی خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی از جمله سید مجید المشعل شدند.

این راهپیمایی‌ها که به مناسبت دومین سالگرد بازداشت سید مجید مشعل در حال برگزاری است از چند شب قبل آغاز شده و در حال گسترش است.
سید مجید المشعل دو سال قبل و به جرم مخالفت سیاسی با رژیم آل خلیفه بازداشت و زندانی شد.


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 14 مرداد 1397 - 13:26:31