اختصاصی : تداوم بازداشت‌های غیرقانونی توسط نظامیان رژیم آل خلیفه

یک شنبه 14 مرداد 1397 - 12:18:59
اختصاصی : تداوم بازداشت‌های غیرقانونی توسط نظامیان رژیم آل خلیفه

منامه- الکوثر: نظامیان رژیم آل خلیفه که پیش از این نیز با زیر پا گذاشتن قانون اقدام به بیش از ۴۰ مورد دستگیری بر خلاف قانون در ماه گذشته میلادی داشتند بدون توجه به قوانین مدنی به بازداشت‌های غیرقانونی خود ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نظامیان رژیم آل خلیفه که در ماه گذشته میلادی بیش از ۴۰ مورد بازداشت برخلاف قوانین این کشور به ثبت رسانده‌اند بدون توجه به قوانین مدنی این کشور به بازداشت‌های بر خلاف قانون خود ادامه می دهند.
"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر تصریح کرد:پیش از این گزارشی منتشر شده بود که بر اساس آن  نظامیان رژیم آل خلیفه  در ماه جولای دست کم ۷۰ ورود غیرقانونی به منازل شهروندان بحرینی داشته و در حین گشت زنی و با توسل به زور اقدام به ورود به منازل شهروندان بدون داشتن مجوز کرده‌اند.
این عضو اعلام مقاومت ادامه داد: در همین چارچوب بیش از ۴۰ مورد بازداشت شهروندان بحرینی نیز به ثبت رسیده است که تمامی آن‌ها بر خلاف قانون بوده است.
وی خاطرنشان کرد: برخی از بازداشت شدگان برای ادای پاره‌ای از توضیحات به ادارات قضایی و انتظامی بحرین احضار و سپس توسط عمال رژیم آل خلیفه بازداشت شده‌اند.
صامد العلی خاطرنشان کرد: به رغم انتشار این گزارش در روزهای اخیر، هیچ گونه تغییری در رویه نظامیان رژیم آل خلیفه به وجود نیامده و نظامیان این رژیم بدون توجه به قانون اقدام به ورود غیرقانونی به منازل شهروندان و بازداشت برخی افراد می کنند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت در هیچ یک از موارد بازداشت صورت گرفته هیچ گونه حکم قضایی و توضیح قابل قبولی برای دستگیری شهروندان بحرین ارائه نشده و صرفا به دلیل مخالفت سیاسی با رژیم آل خلیفه تعداد زیادی از شهروندان بحرین بازداشت و روانه زندان شده‌اند.


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 14 مرداد 1397 - 12:1:54