تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم و زندانیان سیاسی + عکس

سه شنبه 9 مرداد 1397 - 20:34:59
تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم و زندانیان سیاسی + عکس

بيروت- الکوثر: مردم بحرین در ادامه اعتراضات خود علیه سیاست‌های رژیم آل خلیفه و در حمایت از رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین و همچنین زندانیان سیاسی این کشور دست به تظاهرات زدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مردم مناطق مختلف بحرین با حضور در خیابان‌ها ضمن حمایت از آیت الله شیخ "عیسی قاسم" رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین و زندانیان سیاسی این کشور به سیاست‌های رژیم آل خلیفه اعتراض کردند.
"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز مردم بحرین در اعتراض به سیاست‌های رژیم آل خلیفه در در برخورد با رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین آیت الله شیخ "عیسی قاسم" و دیگر زندانیان سیاسی خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: مردم مناطق مختلف با در دست داشتن تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم و برخی از زندانیان سیاسی علیه اقدام رژیم آل خلیفه تظاهرات کردند.
وی تصریح کرد: در این راهپیمایی‌ها مردم بحرین سیاست‌های رژِیم آل خلیفه را محکوم کرده و خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت مردم بحرین در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهایی اقدامات رژیم آل خلیفه را در راستای راضی نگه داشتن سران ایالات متحده آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی قلمداد کردند.
صامد العلی اضافه کرد: مردم بحرین با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری که در آن عباراتی در راستای ادامه مقاومت نوشته شده بود اعلام کردند تا دست یافتن به خواسته‌های مشروع خود به مقاومت ادامه خواهند داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 9 مرداد 1397 - 15:19:51