اظهارات رئیس دفتر جریان عمل اسلامی بحرین درباره بیماری آیت الله عیسی قاسم

دو شنبه 18 تیر 1397 - 21:19:25
اظهارات رئیس دفتر جریان عمل اسلامی بحرین درباره بیماری آیت الله عیسی قاسم

منامه- الکوثر: عضو دفتر سیاسی جریان عمل اسلامی بحرین با اشاره به اینکه تشخیص تیم پزشکی معالج شیخ عیسی قاسم وجود یک توده بدخیم گزارش شده است، از انتقال این عالم برجسته به یک بیمارستان در انگلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، راشد الراشد" رئیس دفتر سیاسی جریان عمل اسلامی بحرین تاکید کرد: شیخ عیسی قاسم امروز ساعت سه ونیم به وقت گرینویچ به منظور درمان به لندن خواهد رسید و تیم پزشکی و مشاوران پزشکی او که بر درمان او نظارت داشتند به ایشان پیشنهاد کردند برای درمان و دور بودن از سرو صدای سیاسی به خارج از کشور برود.

در مورد وضعیت جسمی او نیز باید گفت که تشخیص تیم پزشکی وجود یک غده بد خیم است که امیدواریم هرچه زودتر شفا یافته و به بحرین و نزد دوستدارانش در این کشور بازگردد.

در این شرایط تیم پزشکی ودرمان ایشان بیانیه ای با مضمون زیر صادر کردند:

در پی گزارش های پزشکی و در خواست انتقال فوری ایشان به بیمارستان های تخصصی و اتفاق نظر پزشکان در مورد انجام سریع اقدامات لازم و جلوگیری از وخامت حال ایشان، شیخ عیسی قاسم صبح امروز دوشنبه برابر با نهم جولای بحرین را به مقصد انگلیس ترک کرد.

شیخ عیسی قاسم با یک دستگاه آمبولانس از بیمارستانی که در آن تحت درمان بود به فرودگاه بین المللی بحرین منتقل شد تا از آنجا عازم انگلیس شود زیرا پزشکان با توجه به وضعیت ایشان آنجا را گزینه مناسب پزشکی برای درمان اعلام کردند.

در پایان این بیانیه آمده است از خداوند متعال مسئلت داریم که شیخمان را هرچه زودترمورد لطف و رحمت خود قرار داده و او را سالم به کشور بازگرداند .

شیخ عیسی قاسم از ماه می سال گذشته در منزل خود واقع در شهرک الدراز در حصر خانگی به سر می برد در حالی که درچند ماه گذشته به دلیل شکنجه از سوی نظام حاکم چند بار حال ایشان وخیم شد تا جایی که با حضور یک گروه نظامی برای درمان به بیمارستان های داخلی منتقل شدند.

شیخ عیسی قاسم روحانی بحرینی و فعالی سیاسی و اجتماعی این کشور یکی از شاگردان سید محمد باقر صدر و از اعضای شورای ملی بحرین است که رهبر انقلاب مردمی بحرین علیه سرکوب آزادی های مدنی به دست نظام حاکم و وضعیت ناماعد حقوق بشر در کشور به شمار می آید و عضو هیئت عالی مجمع جهانی اهل بیت و رهبر جمعیت الوفاق بحرین است.

 


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

 


دو شنبه 18 تیر 1397 - 18:26:0