نمایش افتخار آمیز فوتبالیست های غیور ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

سه شنبه 5 تیر 1397 - 0:26:7
نمایش افتخار آمیز فوتبالیست های غیور ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

تهران- الکوثر: دیدار تیم‌های فوتبال ملی ایران و پرتغال با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم ایران در گروه مرگ تاریخ‌ساز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال در گروه B جام‌جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 به وقت تهران با سوت کاسرس داور اهل کشور پاراگوئه در ورزشگاه موردوویا شهر سارانسک آغاز شد که نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرتغال خاتمه یافت.

دردقیقه 45  کوارشما بعد از یک و دو با سیلوا با ضربه‌ای بیرون پا و زیبا توپ را از پشت محوطه جریمه در درون دروازه ایران جای داد.

درنیمه دوم، تیم ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری, مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، مجید حسینی، رامین رضاییان و سردار آزمون به میدان رفت.

پرتغال هم با پاتریسیو، سدریک سوارس،  په‌په، ژوزه فونته، رافائل گوئریرو، ویلیام کاروالیو، آدرین سیلوا، ژوائو ماریو، ریکاردو کوارشما، کریستیانو رونالدو و آندره سیلوا در برابر ایران صف آرایی کرد.

اعلام یک ضربه پنالتی در دقیقه ۵۲ برای پرتغال باعث شد تا یک فرصت عالی برای گلزنی تیم پرتغال ایجاد شود ولی شوت رونالدو را بیرانوند با واکنشی دیدنی گرفت.

دردقیقه 80 داور به دلیل خطای رونالدو روی پورعلی گنجی اعلام ویدیو چک کرد که بعد از این اتفاق داور به او کارت زرد داد. سپس دقیقه 92
ضربه پنالتی انصاریفرد به گل تبدیل شد.

 کارلوس کی‌روش پس از پایان بازی مقابل پرتغال گفت: بازیکنان بهترین تلاش خود را انجام دادند و نشان دادند که در این بازی آماده هستند، ما مقابل پرتغال بهترین بازی خود را انجام دادیم.

کسب ۴ امتیاز از گروه مرگ که قهرمان جام جهانی و قهرمان یورو را داشت کاری بسیار ارزشمند است.

ایران همچنین برای اولین بار در یک دوره جام جهانی تنها دو گل خورده داشت که از این حیث نیز بهترین عملکرد را داشت.

ملی‌پوشان فوتبال ایران می‌توانستند حتی در ثانیه‌های پایانی پرتغال را شکست دهند و عملیات غیرممکن را ممکن کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


دو شنبه 4 تیر 1397 - 23:36:23