برنامه بازی های روز هشتم جام جهانی: پخش بازی‌های 31 خرداد از شبکه های سيما

پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 9:33:14
برنامه بازی های روز هشتم جام جهانی: پخش بازی‌های 31 خرداد  از شبکه های سيما

تهران- الکوثر: روز هشتم رقابتهای جام جهانی فوتبال 2018 روسیه امروز باسه دیدار پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در روز هشتم جام جهانی ۳ دیدار برگزار می ‌شود که در یکی از بازی‌های مهم، آرژانتین برابر کرواسی بازی خواهد کرد.

ساعت ۱۶:۳۰/ فرانسه - پرو؛ ورزشگاه اکاترینبورگ 

تیم ملی فرانسه بعد از برد ناپلئونی برابر استرالیا باید با پرو دیدار کند که در بازی نخست با وجود شکست برابر دانمارک، بازی قابل قبولی ارائه داد و یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. در این دیدار آنتوان گریزمان قرار است با وجود مصدومیت جزئی بازی کند و فرانسوی‌ها حساب ویژه‌ای باز کردند تا بتوانند با برتری در این دیدار حضورشان را در مرحله بعد قطعی کنند و سومین تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی شوند.

ساعت ۱۹:۳۰/ استرالیا - دانمارک ورزشگاه سامارا

نماینده آسیا نیز در دیداری نزدیک باید برابر دانمارک به میدان برود. استرالیا در بازی نخست برابر فرانسه نمایش خوبی داشت. دیداری که در نهایت با برتری ۲ بر یک فرانسه به پایان رسید. حالا تیم امیدوار برت فان مارویک امیدوار است تا بتواند برنده این جدال حساس باشد. شاگردان آگه هاریده نیز که برابر پرو توانستند با یک گل به پیروزی رسیدند و برد اقتصادی کسب کردند به دنبال قطعی کردن صعود خود در این دیدار هستند چرا که در بازی بعد باید با فرانسه بازی کنند.

ساعت ۲۲:۳۰/ آرژانتین - کرواسی ورزشگاه نیژنی نووگورود

حساس‌ترین دیدار، بازی دو تیم آرژانتین و کرواسی است؛ جایی که لیونل مسی و هم تیمی‌هایش باید برابر کرواسی به میدان برود که بازیکنانی چون مودریچ و راکیتیچ را در اختیار دارد. این بازی می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های جام جهانی باشد. لیونل مسی بعد از دست دادن پنالتی در بازی قبل برابر نیجریه تحت فشار زیادی قرار گرفته است و انتظار می‌رود بتواند خود را از این فشار خارج کند.

پخش تلویزیونی رقابتهای روز هشتم جام جهانی 

پنجشنبه 31 خرداد

00.25 - برنامه فصل داغ فوتبال

14.00 -  برنامه فصل داغ فوتبال 

18.30 - برنامه فصل داغ فوتبال

21.30 -  برنامه فصل داغ فوتبال 

اما دیروز در  ادامه رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه ، تيم ملي فوتبال کشورمان که در مسابقه اول خود در گروه دوم  رقابتهاي جام جهاني روسيه توانست با شکست مراکش سه امتياز کسب کند و در جايگاه نخست جدول (B) رقابتها بالاتر از اسپانيا و پرتغال ديگر همگروهي هاي خود قرار بگيرد در دومين مسابقه خود  برابر اسپانيا قرار گرفت .

بيرانوند ،رضاييان ،پورعلي گنجي ،حسيني ، حاج صفي ،  عزت اللهي ، ابراهيمي ، طارمي ،انصاري فرد ، اميري و آزمون  ترکيب تيم ملي فوتبال کشورمان در مسابقه برابر اسپانيا هستند . اسپانيا هم با ترکيب کارواخال ، پيکه ،دخيا ،راموس ،البا ،اينيستا ،بوسکتس ،سيلوا ،ايسکو ،واسکويز و کاستا برابر ملي پوشان کشورمان قرار گرفت .

در 15 دقيقه اول مسابقه هر چند اسپانيايي ها حملات متعددي روي دروازه ايران طرح ريزي کردند و دو ضربه کاشته به سمت دروازه ايران روانه کردند اما ملي پوشان کشورمان هم دو حضور موثر روي دروازه اسپانيا داشتند .

در 15 دقيقه دوم مسابقه تيم ملي فوتبال کشورمان همچنان در يک سوم دفاعي خود بصورت متراکم به دفاع برابر تاکتيک هاي اسپانيا و بازيکنان خلاق اين تيم پرداختند تا نتيجه مسابقه بدون گل ادامه يابد .

نيمه اول اين مسابقه در حالي به پايان رسيد که در دقيقه 38 احسان حاج صفي مصدوميتي جزي در پاي راست خود داشت همچنين در دقيقه 39 ديگو کاستا در حاليکه توپ در اختيار بيرانوند بود شيطنتي کرد که داور مسابقه به اين مهاجم اسپانيايي تذکر جدي داد .

نيمه اول مسابقه 3 دقيقه وقت اضافه داشت .

در نيمه دوم بيرانوند چند سيو خوب داشت کريم انصاري فرد يک شوت پر قدرت را به سمت دروازه اسپانيا روانه کرد که با اختلاف ناچيزي به کنار دروازه اسپانيا خورد يک دقيقه بعد ديگو کاستا از ميان مدافعان ما با ضربه اي اهسته اولين گل اسپانيا را به ثمر رساند.

در ادامه سعيد عزت اللهي روي يک سانتر توپ را وارد دروازه اسپانيا که داور گل را به دليل افسايد مردود اعلام کرد .

 داور براي نيمه دوم اين مسابقه 4 دقيقه وقت اضافه گرفت اين مسابقه با نتيجه 1-0 و تک گل ديگو کاستا به پايان رسيد .

اخرين مسابقه تيم ملي فوتبال ايران در مرحله گروهي رقابتها دوشنبه برابر پرتغال در شهر سارانسک برگزار خواهد شد .

پيش از اين مسابقه هم تيم هاي پرتغال و مراکش برابر هم قرار گرفتند که پرتغال با تک گل کريستانو رونالدو با کسب سه امتياز مسابقه مراکش را با دو شکست (ايران و پرتغال ) از رقابتها حذف کرد. اسپانيا و پرتغال در مسابقه اول اين گروه با تساوي 3-3 هرکدام يک امتياز کسب کردند .

اين براي نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران است که تيم هاي ملي فوتبال ايران و اسپانيا برابر هم قرار مي گيرند .

گل مردود ایران به اسپانیا

صحبت های کاستا و هیرو بعد از بازی ایران و اسپانیا

تیم ملی فوتبال اروگوئه توانست با تک گل سوارز عربستان را از گردونه رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه کنار بگذارد.

 بازی تیمهای فوتبال اروگوئه و عربستان در شرایطی برگزار شد که آبی پوشان اروگوئه توانستند با تگ گل لوییز سوآرز در دقیقه 22 مسابقه، موجبات حذف حریف آسیایی خود را فراهم کنند.

تیم ملی فوتبال پرتغال هم  با تک گل رونالدو مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پیروزی رسید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 9:14:32