ناتمام ماندن عملیات جستجوی پیکر جان باختگان سقوط هواپیما در یاسوج

پنج شنبه 16 فروردین 1397 - 16:1:13
ناتمام ماندن عملیات جستجوی پیکر جان باختگان سقوط هواپیما در یاسوج

تهران- الکوثر: معاون عمرانی و جانشین ستاد مدیریت بحران استان كهگیلویه و بویراحمد گفت بارندگی و شرایط نامساعد آب و هوایی در چهل و هفتمین روز از بروز سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج مانع از ادامه عملیات جستجوی پیكر جان باختگان این سانحه شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عزیز فیلی افزود: پس از حدود 18 روز عملیات مستمر جست و جوی پیكر جان باختگان سانحه هوایی و با آغاز بارندگی ها، نیروهای اعزامی و مستقر در ارتفاعات دنا به پایین كوه بازگشتند.

وی با بیان این كه در طول ایام تعطیلات نوروز امسال عملیات جست و جوی پیكر جان باختگان متوقف نشد گفت، بیشترین تعداد پیکرهای یافت شده در همین مدت بوده است. معاون عمرانی استاندار كهگیلویه و بویراحمد افزود: در تعطیلات نوروزی امسال نیز 145 نفر از اعضای تیم های متخصص و واكنش سریع از استان های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، مركزی، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی و در زمان های تعیین شده برای یافتن بقایای پیكرهای جانباختگان به محل سقوط هواپیما و ارتفاعات دنا اعزام شدند.

بر اساس اعلام پزشكی قانونی كهگیلویه و بویراحمد نمونه برداری و كدگذاری روی 201 بافت انسانی مجزا از پیكرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج از 29 بهمن سال گذشته تاكنون انجام و تاکنون هویت 45 تن از جان باختگان این سانحه مشخص شده است که برای هشت نفر جواز دفن صادر شده و پیکرها تحویل خانواده آنها شده است.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یكشنبه 29 بهمن ماه سال گذشته در نزدیكی سمیرم اصفهان سقوط كرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 16 فروردین 1397 - 15:53:21