ساماندهی 33 زائر گمشده در مرز مهران

پنج شنبه 18 آبان 1396 - 12:0:6
ساماندهی 33 زائر گمشده در مرز مهران

ایلام - الکوثر: رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران گفت : تاكنون 33 زائر گمشده در مرز مهران توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز ساماندهی شده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ستار ناصری افزود: گزارش گم شدن این تعداد زائر در طول چند روز گذشته به این ستاد اعلام شد كه توسط كاركنان بهزیستی مستقر در مرز 31 نفر تحویل خانواده و 2 نفر به علت پیدا نشدن خانواده شان به مراكز بهزیستی تحویل شده اند.

وی با اشاره به واگذار شدن مسئولیت ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال از سوی ستاد اربعین به سازمان بهزیستی گفت: با تصمیم این ستاد، در ایام اربعین حسینی بهزیستی مكلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان است.

وی همچنین از ارائه خدمات توانبخشی به زائران توانخواه و سالمند در مرز مهران توسط این سازمان بصورت رایگان خبر داد و یادآور شد: وسایل توانبخشی از قبیل واكر و عصا بصورت رایگان بین سالمندان و توانخواهان توزیع می شود و ویلچر نیز در صورت نیاز بصورت امانی در اختیار آنها قرار می گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران همچنین از استقرار تیم توانبخشی بهزیستی در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول و از استقرار تیم فوریت های اجتماعی 123 این سازمان در مرز مهران خبر داد و افزود: روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه خواهند كرد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 آبان 1396 - 11:59:22

دسته بندی :