پخش فتوکلیپ‌های «خادم الحسین» از شبکه الکوثر

پنج شنبه 1 شهریور 1403 - 14:49:42
پخش  فتوکلیپ‌های «خادم الحسین» از شبکه الکوثر

خادم الحسین، عنوان مجموعه فتوکلیپ‌هایی است که در آژانس مستند سو تهیه شده است و این روزها در شبکه الکوثر روی آنتن می‌رود.

ویژه - الکوثر: «مجتبی حیدری»، عکاس مستند، این مجموعه را طی پنج سال از همایش پیاده روی اربعین در عراق و حرکت کاروان‌ها از مسیر بصره تا کربلا ثبت کرده است.
حیدری در این عکس‌ها، داستان از زندگی چند تن از خادمان عراقی را به تصویر کشیده است؛ افرادی که در این ایام، خالصانه به عزاداران اباعبدالله حسین (ع) خدمت می‌کنند.
در این مجموعه داستان زندگی شخصیت‌هایی مانند غنده شایع مادر شهید مدافع حرم که در شهر نجف ساکن است، یوسف طوما مرد مسیحی ساکن شهر بصره، طارق نوجوانی اهل شهر الجبایش، ایاد جلاب مرد ماهیگیری اهل شهر الجبایش، عباس عبودی جوان ٢٩ ساله ساکن شهر الجبایش، فاضل جوانی که عضو نیرو‌های ویژه پلیس عراق است، استاد منذر نقاش اهل شهر خضر، محمود ساکن شهر کفل، علی جوانی ۳۵ ساله و ساکن شهر سماوه و عباس جوانی اهل حله روایت می‌شود.
مهمترین ثمر تولید و پخش این مجموعه‌ها، نشان دادن و تقویت انس و الفت هر چه بیشتر میان دو ملت ایران و عراق و وحدت شیعیان جهان است. همچنین این رویداد بزرگ جهانی و حرکت عظیم عاشقان اباعبدالله علیه السلام با شکوه هر چه تمام‌تر به همه مردم جهان معرفی می‌شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 1 شهریور 1403 - 14:49:36